“Denne restaurant er hele rejsen værd!”
Anmeldelse af Prince Bar Restaurant

Prince Bar Restaurant
nr. 20 af 124 Restauranter i Kamari
Velegnet til: Store grupper
Spisemuligheder: Aftensmad, Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 12. august 2013

Vi i Kamari tre gange inden for ganske kort tid og dette sted skal OPLEVES! Atmosfæren er hyggelig og afslappende og betjeningen samt maden er i top. Man føler sig velkommen og det glade personale sørger altid ekstra godt for en.
Jeg kan kun give restaurant Prince mine bedste anbefalinger, både hvad angår brunch, frokost og aftensmad + deres skønne strandsenge. De laver en fantastisk freddecino ;-)

Tak, Kasperogfrederikke

Anmeldt 6. august 2013

Suveræn service og betjening. God menukort og et passende udvalg af vine. Maden er yderst vel til beredt.

Tak, Stansen
Anmeldt 5. august 2013

Ikke første gang jeg har været her og det bliver bestemt heller ikke sidste gang, hvis turen går til Santorini igen.
God betjening. Lækkert mad , hvad mere kan der fortælles. PRØV DET SELV !!

Tak, Susanne S
Anmeldt 19. juli 2013

det er lige meget hvad du vælger - alt smager super. har været der flere gange og kommer hvert år tilbage

Tak, Aase J
Anmeldt 1. juli 2013

Prince restaurant i Kamari laver rigtig dejlig mad - ikke frituremad - meget venlig betjening. Ligger lige på strandpomenaden.

Tak, Ambent

Rejsende, der kiggede på Prince Bar Restaurant, kiggede også på

Har du været i Prince Bar Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!