“Dårlig oplevelse ”

Køkkener: Græsk
Velegnet til: Familier med børn, Lokalt køkken, Store grupper
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Aftensmad, Frokost, Reservationer
Anmeldt 14. juni 2017 fra mobile enheder

For stresset personale, fik ikke noget bestik.
Fik brød uden at vi havde bestilt og meget lidt hvidløgssmør.
Der var ikke noget salt og peber.
Tjener forsøger at snyde med vores betaling, regning var mangelfuld.

Tak, Walther4690

Anmeldt 1. oktober 2016

Var blevet anbefalet at vi skulle gå derhen og spise stifado, da det var en super ret her. Jeg må indrømme at jeg har smagt stifado der var bedre.
Vh
BJ Farum

Tak, Bente J
Anmeldt 18. september 2016

Vi var her tre gange på årets rejse til Santorini, og maden er som altid rigtig god. Dog blev vi lidt misinformeret denne gang. Jeg startede med at spørge konen om der var græsk aften i år, og hun sagde at de ikke ville afholde flere i år, da de sidste gang var blevet anmeldt til politiet. Da vi så kom anden gang sagde den kvindelige tjener, at der var græsk aften dagen efter.....hmmmm.....det var så ikke vores tanke at gå til det, men det endte alligevel med, at vi gik derned. Så var det pludselig aftenen efter.......katastrofe som ejeren selv siger......så vi gik desværre glip af den årlige græske aften......

Tak, Lookforward60
Anmeldt 14. september 2016 fra mobile enheder

Bestilte græsk salat og lamchops.. Når man som kok tilbereder lamchops fjerner man benstumper og splinter inden de grilles hvilket på ingen måde er sket her. Så pas på tænderne når i besøger dette spisested. Agurkerne i salaten var ikke fra samme dag og nogle helt gule.

Tak, GERT58
Anmeldt 19. august 2016 fra mobile enheder

Det er det sted på santorini vi har fået det bedre mad og en hel fantastisk behandling. Vi er blevet behandlet som venner ELSKER stedet.

1  Tak, Lea F

Rejsende, der kiggede på Taverna Andreas, kiggede også på

Har du været i Taverna Andreas? Fortæl om dine oplevelser!