Anmeldt 13. juli 2015 fra mobile enheder

Anassa hotel er roligt og fint. Personalet er også rigtig flinke og smilende. Morgenmadsbuffet derimod er ikke noget at skrive hjem om. Det er ikke noget som lever op til et 4 stjernet hotel. Men ellers er der intet dårligt ved hotellet. Var godt tilfreds

Overnattede: juli 2015, rejste med venner
Tak, Luna V
Anmeldt 24. juni 2015

Pænt stort værelse, venlige personale, pænt rengøring, hyggeligt hotel dog uden restaurant men kun morgenmads spisestue. Svømmepølen er ikke så stor men ren. 160 cm dyb er god nok til at svømme og så er der velfungerende jacuzzi. Jeg er meget positiv og kan anbefale til andre.

• Overnattede: juni 2015, rejste som par
Tak, MHMaiboell
Anmeldt 24. maj 2015

Det venlige og servicemindede personale på hotel Anassa redde vores ferie.
Rigtig god mad. Lækkert værelse. Rent og pænt. Tæt på hovedstrøg, strand og restauranter. Lækker lille pool i haven. Meget intimt og personligt.

• Overnattede: juni 2014, rejste som par
Tak, Nina S
Anmeldt 21. juli 2014 fra mobile enheder

Vi havde en dejlig ferie her hele familien og alt var i orden.
Flotte og meget store rum med fin rengøring og hjælpsomt personale.
Her er man tæt på alt.
Lej endelig en bil(meget billigt) og kør rundt på øen og besøg selvfølig et af verdens smukkeste steder byen oia

Overnattede: august 2013
Tak, jette1972
Anmeldt 13. juli 2014

Alt fungerer, personalet er hjælpsomme, og fin rengøring, Ligger central for alt, parkering uden for stedet.
Det er nok ikke stedet for børnefamiler, dertil er pool etc for lille og der er ikke mange faciliteter for børn heromkring,
Stranden er 100 met væk, er sten og grusstrand, husk badesko, og heller ikke speciel børneegnet.
på trods af den centrale beliggenhed, meget rolig om natten.

• Overnattede: juni 2014, rejste som par
2  Tak, Bent E