“Super hyggelig traditionel taverna”
Anmeldelse af Restaurant Alexander

Restaurant Alexander
nr. 23 af 134 Restauranter i Kamari
Velegnet til: Romantisk, Særlige lejligheder, Forretningsmøder, Lokalt køkken, Familier med børn
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Reservationer
Anmeldt 18. juli 2018 fra mobile enheder

Meget traditionel græsk taverna! Betjeningen var sød og hjælpsom! Der var live musik og da strømmen gik fortsatte alt som intet var sket- der blev blot tændt lys og fundet olielamper.
Maden var rigtig god og til en meget rimelig pris! Helt sikkert et besøg værd!

Tak, emilaathomsen

Anmeldt 22. september 2017

Igen i år har vi frekventeret dette skønne spisested. Familien er bare så super søde, og vi føler os som venner af huset efterhånden. Dejligt at opleve hvert år, og i år ingen undtagelse. Var der faktisk hele to gange.

Tak, Lookforward60
Anmeldt 9. juli 2017 fra mobile enheder

En rigtig god betjening med god autentisk græsk atmosfære og dejlig mad. Absolut en oplevelse værd. Kanon græsk levende musik.

Tak, KimB5167
Anmeldt 18. september 2016

Vi er altid på denne restaurant når vi er på Santorini, og dette år naturligvis også. Det er så hyggeligt, og Alexander genkender os nu og vi får en strålende behandling. Det er så hyggeligt med den levende musik, omend det er meget højt. Det er en del af oplevelsen. Kan varmt anbefales...

Tak, Lookforward60
Anmeldt 24. august 2016

Venlig og hjertelig betjening. Maden er lækker og velltillavet. Og den levende musik understreger den gode stemning. Især når værten sætter sig og spiller med, eller når værtinden giver en dans alene eller sammen med gæster. Så helt fantastisk et sted. Men bordbestilling er tilrådeligt, det er meget populært.

Tak, JaneHaugaardAndersen

Rejsende, der kiggede på Restaurant Alexander, kiggede også på

Kamari, Santorini
Kamari, Santorini

Har du været i Restaurant Alexander? Fortæl om dine oplevelser!