“Hyggelig restaurant ”
Anmeldelse af Restaurante Aquarium

Restaurante Aquarium
Reservér med
Restaurante Aquarium er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Velegnet til: Romantisk, Lokalt køkken, Familier med børn, Forretningsmøder, Særlige lejligheder, Store grupper
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 26. juli 2017 fra mobile enheder

Hyggelig og fin restaurant. Rent og pænt. Venligt personale. Hyggelig indretning. Akvarium med hummer var en hyggelig detalje. Vi var 9 personer der besøgte denne restaurant men vi fik desværre ikke maden på samme tid. Dette var selvfølgelig lidt irriterende. Maden var god men portionerne var ikke ret store og vores store teenager drenge gik sultne derfra. Kan man lide fisk og skaldyr er dette et fint sted at besøge. De havde rigtig man forskellige ting at vælge mellem.

Tak, Maj-britt B

Anmeldt 10. juli 2017 fra mobile enheder

På alle deres borde var en lille glaskrukke med en guldfisk i! En af dem havde ikke bevæget sig i flere minutter. Sikkert død..
Ad ad!! Støt ikke dette sted!

1  Tak, louisebnielsen
Anmeldt 16. juni 2017 fra mobile enheder

Hyggeligt sted med super udsigt og dejlig mad - god og venlig service. Fik paella som smagte rigtig :-)

Tak, simoncarlsen
Anmeldt 12. september 2016 fra mobile enheder

Efter en uges ferie i cala'n Bosch, hvor vi flere gange besøgte Aquarium, kan jeg sige, at det klart er den bedste restaurant i byen, hvis man kan lide fisk og skaldyr.
Vi har smagt grillede blæksprutter, fiskesuppe, seafood paella, grillede hummer, monkfish, dover sole mv.
Alt sammen lækkert og med venlig og behagelig betjening.

1  Tak, 878anetter
Anmeldt 15. juni 2016

Vi bestilte sea food paella, men det vi først fik var noget ris i en sovs, med små muslinger, ikke lige det vi havde bestilt. Vi fik fat i tjerneren vi havde bestilt ved, han undskyldte vi fik hvad vi så havde bestilt, men det er godt nok det dårligste paella vi nogensinde har fået, alt for saltet, og rigtig kedeligt, muslingerne smagte ikke godt. Der var også en anden familie der havde fået det forkerte, de havde heller ikke bestil hvad de fik. Vi har ingen behov for at komme der igen.

2  Tak, Tove H

Rejsende, der kiggede på Restaurante Aquarium, kiggede også på

Cala'n Bosch, Menorca

Har du været i Restaurante Aquarium? Fortæl om dine oplevelser!