“Vi følte os velkomne”
Anmeldelse af Kobe Steakhouse

Kobe Steakhouse
Anmeldt 24. januar 2020

Restauranten lå tæt på vores hotel. På en uge spiste vi der 4 gange. Hver gang var maden god og velsmagende til en rimelig pris. Der er meget hyggeligt i den ellers store restaurant, og betjeningen var fin. Vi kommer der gerne igen.

Tak, Aase L

Anmeldt 11. januar 2020

Spiste her flere gange og fik nogle gode retter og god betjening hver gang. Stedet er meget hyggeligt og udsmykningen er noget helt for sig selv.

Dato for besøg: december 2019
Tak, Poul Erik R
Anmeldt 7. marts 2019 fra mobile enheder

Vi har været her 2 gange nu, første gang fik vi en lækker frisk lasagne som virkelig smagte af noget mere end det vi får derhjemme. Anden gang vi kom her fik vi spareribs, det kan de godt finde ud af, det var så mørt at jeg kunne nøjes med at bruge gaflen til hele måltidet.

Tak, familienhald
Anmeldt 3. marts 2019 fra mobile enheder

Et rigtig godt spisested, hvor der er effektiv og hurtig og nærværende betjening. Maden var god. Alt var perfekt.

Tak, BKN44
Anmeldt 1. marts 2019 fra mobile enheder

Maden er i top klasse - stedet er hyggelige og tjenerne super søde og vi har set mange gengangere på en uge hvor vi har spist der 5 gange

1  Tak, A6947PJcharlottel

Rejsende, der kiggede på Kobe Steakhouse, kiggede også på

Caleta de Fuste, Antigua

Har du været i Kobe Steakhouse? Fortæl om dine oplevelser!