Anmeldt d. 11. april 2017

Dejligt hotel, hvor det især er det meget venlige personale, som man husker. Værelserne er fine og rene, men det er lidt lydt og så skal man betale for at bruge pengeskabet på værelset. Maden er dejlig, og så er er det bare fantastisk med de to saltvandspools - hvoraf den ene er opvarmet om vinteren. Hotellets gæster er først og fremmest englændere - for det meste ældre par. Vi besøgte hotellet i marts, og der var stranden udenfor hotellet ved at få lagt nyt sand på og spa'en var ved at blive renoveret - så de ting havde vi ingen gavn af.

Dato for ophold: marts 2017
1  Tak, Malene J
Anmeldt d. 15. marts 2017

Enestående ophold i marts måned med masser af sol og på et hotel der er et ophold værd. Perfekt beliggenhed direkte til havet og med flere pools, minigolf, tæt ved golfbaner og all incl. ophold med god varieret mad

Dato for ophold: marts 2017
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Barcelo Hotels & Resorts
Tak, 288leneb
BarceloFuerteventura, Guest Experience Manager hos Barcelo Fuerteventura Thalasso Spa, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. marts 2017

Kære gæst,

Først og fremmest vil vi gerne takke for den rose anmeldelse, du delt efter dit seneste besøg på vores Barceló Fuerteventura Thalasso Spa hotel og er glade for at læse, at vi var i stand til at imødekomme dine forventninger. Vi er især glade for at høre, at du havde det sjovt slappe af ved poolen og spille minigolf, passtimes der er sikker på at efterlade dig med mange glade ferieminder.

Vi håber, at vi også vil have fornøjelsen af din virksomhed under dit næste ophold.

Med de bedste ønsker,

Jayne Archer
Guest Experience Manager

Anmeldt d. 20. marts 2016 fra mobile enheder

Lækkert hotel, pænt og rent.
Restauranten havde alt hvad man kan ønske sig, med konstant opfyldning.
Sød og venlig betjening i barerne og i det hele taget behageligt.
Stranden ligger lige udenfor hotellet.

Dato for ophold: januar 2016
Tak, Matias K
Anmeldt d. 11. november 2015

Hotellet havde alle faciliteter inden for kort afstand - Thalasso Spa klasseoplevelse -
Utrolig venlig personale - dejlig restaurationsområde - "kun 30 gr." hele ugen - lækker show hver aften - golfbanerne indenfor 7 minutters kørsel - kan stærkt anbefales

Dato for ophold: november 2015
Tak, 111212jensen
Anmeldt d. 29. november 2011

låsen i lågen var defekt til ud og ind af området blev vi låst ude skulde vi gå 600 meter ned af gaden og tilbage. blev repareret efter 3 dage.En anden dag bleve vi lås ude da batterirne i lås var løbet ud for strøm den dag var der ikke rengøring så der var ingen hjælp jeg havde ikke telefornummeret med til receptionen.minst 800 meter til receptionen og tilbage vente låsesmeden. Frysebox i køleskab overiset ca 8 cm tyk is

Dato for ophold: november 2011
  • Rejsetype: Rejste med venner
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Apollo
Tak, Finn M