“Fantastisk god restaurant og personale”
Anmeldelse af Roko Restaurant

Roko Restaurant
Køkkener: Grillmad, Middelhavsområdet, Fisk og skaldyr, Kroatisk, Grill
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 9. juli 2018 fra mobile enheder

Vi spiste flere gange på denne skønne lille restaurant som lå ved Havnen i Podgora.
Søde opmærksomme tjenere, god mad og hyggeligt. Vi er meget tilfredse med stedet

Dato for besøg: juli 2018
Tak, M_Lillevang

Anmeldt 7. oktober 2017 fra mobile enheder

Dejligste mad man kan Forestille sig , værd at vente på. Der er travlt til både frokost og aften og det forstår man godt:)
Vi nåede at spise der 2 gange og det var sublim og veltilberedt mad
Specielt deres : to share retter med fisk og skaldyr , prøv deres stew , du bliver ikke skuffet . På gensyn , vi ses forhåbentlig igen

Dato for besøg: oktober 2017
Tak, 61gittek
Anmeldt 22. august 2017 fra mobile enheder

Vil varmt anbefale Roko. Vi kom tidligt for at undgå rush-hour! Og det var et godt valg, da bordene hurtigt blev fyldte og folk måtte pænt vente på de venlige og behagelige tjenere!
Maden smagte lækkert. Carpaccio som deler til forret. Klassiske muslinger - middel karakter og fiskebowl - top lækkert til hovedret og knægten fik en herlig velsmagende lasagne. Alt til en meget fair pris!
Vi tager en tur mere i morgen!

Dato for besøg: august 2017
Tak, jesperbager
Anmeldt 5. august 2017 fra mobile enheder

God mad og god servering. Vi bestilte fem forskellige retter og alle var meget tilfredse. Flinke og serviceminded tjenere.

Dato for besøg: august 2017
Tak, rooneydee
Anmeldt 19. juni 2016

En overraskende oplevelse at spise hos Roko!
Fisketallerkenen var lavet at helt friske fisk og krebsdyr brasen, tun, merlin, blæksprukker og muslinger på en bund af spinat.
Gourmettallerkenen var den fineste kalvemørbrad med meget fine trøfler og cognacsauce.
Fælles for begge retter var en virkelig appetitvækkende anretning og serveringspersonalets høje humør og gode energi.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Hanne S

Rejsende, der kiggede på Roko Restaurant, kiggede også på

Tucepi, Split-Dalmatia County

Makarska, Split-Dalmatia County
Podgora, Split-Dalmatia County

Har du været i Roko Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!