Degladedage

Gad vide om Dronninglund Hotels marketingchef nogensinde har besøgt stedet? Det er direkte til grin…

Anmeldelse af Dronninglund Hotel
2,0 ud af 5 boblerAnmeldt for 4 uger sidenfra mobile enheder
Kedeligt! Så nemt kan det siges.. Den højeste standard for dette hotel kan snige sig op på “ordinært” - en af receptionisterne var dog sød og snakkesalig, men ellers er der intet at berette om.

Værelset var kedeligt og beskidt. Sengene ualmindeligt dårlige, og gled fra hinanden. Der er ENORMT lydt. Vi havde vindue ned til et sted, hvor der ikke kommer mennesker. Der på affald, efterladt tøj og skrald - det kunne mest af alt minde om bagsiden af et hotel i Egypten.
Der var tandpasta klumper i vasken. Der var slik papir under seng og natbord. Der var strint af rød klister på vægge og i vindueskarm.

Aftenmenuen var så intetsigende, og der er ingen tvivl om at INTET er hjemmelavet.
Svineskank fra Lidl. Vakuum pandekager fra frost (i øvrigt i en skrækkelig sjappet og brændt karamelsovs).
Morgenmaden bestod af forskelligt brød, hårdkogte æg, 3 slags pålæg og ost, yoghurt med tilbehør, marmelade og nutella. Det hele var i øvrigt pyntet op med brun frugt, og spirede kartofler.

Vi havde 3 nætter, men blev ikke 3 nætter, og vi spiste ligeså heller ikke vores måltider på stedet.
Pris og kvalitet hænger sammen, men på Dronninglund Hotel er der ikke meget der hænger sammen.

En gammel tidslomme. Et spøgelseshotel. Kedeligt og intetsigende mad. Sengene?! Kommer du for at slappe af, er det her ikke stedet.
Dato for ophold: maj 2024
Værelsestip: Find et andet sted…
Problemer med denne anmeldelse?
Holtegaard with horses
      Fitnesscenter
      34.4 km fra Dronninglund Hotel
      Pool
      Vis flere hoteller i Dronninglund

Nedslidt hotel, hvor servicen er lige så slidt!

Ved ankomsten til hotellet får vi udleveret en nøgle til værelset og receptionisten peger os da heldigvis i retningen af værelset (37) men det er også det eneste vi får af vide.
      Der står på deres hjemmeside de har en pool men vi får ingen information om denne pool eller hvad hotellet eller indeholder.

Vi kommer ind på værelset og det første der møder os er en stank af død og indelukket.

Der er edderkoppespind i alle hjørner samt i loftet. Bag skrivebordet er der en væske som er løbet ned af væggen og på badeværelset er badeforhænget jordslået.
      Pyntepuder stinker af gammel sur røv og røg.

Vi går til hvad der skulle være en 3 retters menu men kommer til en buffet hvor alt maden står inde på en gang. Der er ingen ledige borde, alle bordene står der numre på. Vi har intet fået af vide om reservation af borde eller lignede, så vi går forvirret rundt og kigger. Ikke mindre end 4 tjener ser os men gør intet.
      Vi går og vælger det lokale pizzeriaer!

Dagen efter vil vi op og spise den store morgenmadsbuffet som de reklamerer med men vi kommer til overfyldte beskidte borde, fryserundstykker og pålæg der smager som om det er pakket op for en uge siden.

På check-ud dagen går vi i receptionen. Damen bag disken virker skide ligeglad med hvordan vores ophold har været. Vi giver hende en hentydning omkring vores ophold har været skrald men vi får intet svar. Vi går og ikke noget med tak for besøget eller lignede. Hun er ligeglad.

Vi kommer ALDRIG igen! Og vil overhovedet ikke anbefale at besøge hotellet!

Værelsestip: Hvis du vil besøge hotellet så forbered sig på du ingen service får
      Dato for ophold: maj 2024
      Tak, Sascha V
      Anmeldt d. 16. marts 2024 fra mobile enheder

Trods vores 1 stjerne, vil vi gerne rose pigen i receptionen der gav os en fin velkomst. Velkommen til verdens kedeligste hotel, med absolut ingen service. 3 retters selvhenter menu, i restaurant med røvballegardier. Personalet kom og fjernede de brugte tallerkner halvt inde i næste ret-måske de skulle overveje en afrydningsstation, som på mcd, så slap de helt for at lave noget.
      Kaffefløden var en måned for gammel, så min morgenkaffe blev ikke som jeg drømte om. Det kunne ikke gå hurtigt nok med at komme væk, men vi kunne ikke få lov at tjekke ud, så vi måtte ligge bare ligge vores nøgle, ved siden af den sure kaffe, som efter en time, stadig stod på bordet i receptionen. Absolut ikke et sted vi kommer igen

Dato for ophold: marts 2024
      Tak, janniYstroem
      Anmeldt d. 22. september 2023 fra mobile enheder

Vi havde glædes os til opholdet All incluset, som vi havde fået i fødselsgave af nogle søde venner. Da vi ankom var der en ubeskrivelig fæl lugt af fugtig muggen kælder eller indelukket gammel møg. Middagen var meget trist, forret seranoskinke, hovedret svineskinke med sovs som var tyk aspargessuppe, dessert is og chokoladekage, hertil billig vin. Det hele til kr.2500,00 + administrations gebyr på kr.79,00. Værelset nr.31 var møg beskidt vi ville ikke bruge badeværelset der var beskidt over det hele.
      Med venlig hilsen
      John Andersen

Værelsestip: Undgå dette hotel.
      Dato for ophold: september 2023
      Tak, John A
      Anmeldt d. 19. august 2023

Vi havde på forhånd læst nogle af anmeldelserne og var lidt skepsis, men vi blev utrolig positivt overrasket. Vi fik et dejligt nyrenoveret værelse og super lækkert mad, hvor citronfromagen var et stort hit mellem gæsterne. Vi erfarede, at hotellet er overtaget af en familie, hvor både mor,datter og søn knoklede løs sammen med andre søde serveringsfolk. Vi kommer gerne igen.

Værelsestip: Personalet guider gæster omkring p-pladser.
      Dato for ophold: august 2023
      Tak, johnnib219
      Anmeldt d. 6. maj 2023

Vi har lige besøgt Dronninglund hotel i tre dage.
      Hver aften 3 retters menu,hvor der rigtig var kræset om udseendet,smag og råvarer.
      Rigtig hyggeligt lokale med god plads og charmerende effektiv betjening.
      Dejligt morgenbord(ta’ selv)med lækre lune rundstykker,super pålæg,hjemmelavet marmelade,æg,yoghurt osv.En fornøjelse.
      Virkeligt rent overalt og hyggeligt.
      Lyst og stort værelse.Parkering ved siden af.
      Et rigtig godt sted at gæste.
      Så er man jo tæt på Lille vildmose med fantastisk dyre-og planteliv.

Værelsestip: Godt udgangspunkt til det nordlige Jylland og Lille vildmose.
      Dato for ophold: maj 2023
      Tak, Poul3611