“Lækker steak”
Anmeldelse af Botan

Botan
Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

Vi ville have lidt hurtig aftensmad,, købte en snack kurv, hvidløgsbrød og steak bearnaise,,,vi var godt tilfreds med det hele, steaken var lækker mør og fin stegt, salaten lidt kedelig, men vi forventede jo heller ikke de store oplevelser, det er jo et pizza sted, men tilfredse ud fra hvad vi havde forventet, kommer altid gerne igen....

Tak, Tina J

Anmeldt 12. februar 2020

Ankommer i de fine nyrenoverede lokaler, som ikke var til at klage over.
Jeg havde bestilt en bagt kartoffel med fyld, og havde set frem til denne lækre sag. Men ak det var den tørreste omgang jeg nogensinde havde fået. Kartoflen var kun bagt, og toppet med ristet skinkestykker, som også var tørre, samt rigeligt icebergsalet.
Der var intet fyld med cremefraiche eller lignende, som man normalt bruger. Ikke engang dressing.
Så det kan absolut ikke anbefales.
Min kærestes tag selv pizza, blev serveret på en tallerken med 4 forskellige pizzaer. Ikke hvad vi forstår ved frit valg. Og de svømmede så til gengæld i olie, der smagte harsk.
De får ikke vores anbefaling på maden.

Dato for besøg: februar 2020
1  Tak, Lone T
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Dejlig mad, der ikke er for dyrt. Har også prøvet buffeten før, og den er ok. Fik dog ikke buffet denne gang. Venlig betjening

Dato for besøg: maj 2019

først Slottet nix ingen mad
Så hotellet...nix heller ikke
Så var der KUN Botan pitza og Burger
Jeg bestilte flæskesteg sandwich
stegt flæsk med med grønt UF
samt pitza til frue
UHA den var ikke bagt ordentlig og smagte af vådt brød
Ikke det bedste alternativ i en by med Slot og Hotel der ikke servere frokost

Dato for besøg: maj 2019
Tak, M9523NYjimmym
Anmeldt 11. december 2018

Fin mad godt med fyld på pizzaerne og gode burgere.
bedst i Dronninglund.
priserne er gode i forhold til kvalitet og mængde.

Dato for besøg: december 2018
Tak, Johnni J

Rejsende, der kiggede på Botan, kiggede også på

Har du været i Botan? Fortæl om dine oplevelser!