Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laveste priser for dit ophold
Expedia.com
187 $
Se tilbud
Hotels.com
Trip.com
175 $
Se tilbud
Booking.com187 $
CheapTickets187 $
travelup.com221 $
Vis 16 tilbud
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (5.785)
Filtrer anmeldelser
5.788 resultater
Medlemsvurdering
1.320
1.967
1.321
678
502
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
1.320
1.967
1.321
678
502
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 5.788 anmeldelser
Anmeldt d. 8. februar 2019 fra mobile enheder

Efter mange forsinkelser som endte med aflysninger skyndte jeg mig at gå her over om aften. Servicen er som man forventer den i alle hoteller hos kæden. Room service tager li under en time og baren var åben til 1 om natten.

Dato for ophold: februar 2019
Rejsetype: Rejste alene
2  Tak, KelvinChr
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 25. juli 2018

når man tænker på det er et skidedyrt hotel i en lufthavn, så er et absolut ikke i orden at man skal vente ca ½ time for at chekke in - og 15 minutter for at chekke ud - simpelthen ikke ok at man ikke har personale. skam jer. derudover er priserne skyhøje. betalte 9 euro for en lille fadøl i baren - (helt almindelig nastro azzuro) bare fordi man ligger i lufthavnen behøver man ikke være latterlig

Dato for ophold: juli 2018
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Søvnkvalitet
    • Renlighed
    • Service
Tak, mnielsen1974
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 13. april 2016

Efter flere besøg på Hilton Roma Lufthavn, så var en anmeldelse passende.

Personalet er gennemført professionelt, flydende engelsk/tysk kundskaber og
meget behagelige og pligtopfyldende.

Værelserne er store og rengøringen er helt i top. Restauranten har en stor buffet med gode variation, og med kokke og tjenere der taler godt engelsk såfremt man har spørgsmål.

Hilton har mange gode tilbud og faciliteter, tjek hotellet for at se hvad de udbyder.

Der kører shuttles fra hotellet til centrum af byen.

Dato for ophold: juni 2015
  • Rejsetype: Rejste alene
    • Søvnkvalitet
    • Renlighed
    • Service
Tak, Lars H
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 12. oktober 2015

Udemærket hotel til en overnatning i forbindelse med rejse. Man skal betale 20 euro pr. døgn for internet på værelset, hvilket er helt åndsvagt meget. Der er gratis wi-fi i lobbyen hvis man beder om voucher og det fungerer udemærket. Morgenmaden er meget velassorteret - masser af kage og man kan selv bage vafler. Værelserne er super fine, masser af plads, masser af håndklæder, og høj standard på rengøring. Lækre fitness muligheder.

Værelsestip: Ikke alle værelser har badekar, så hvis man vil i karbad skal man bede om det.
Dato for ophold: oktober 2015
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Værelser
    • Service
1  Tak, marielouise_holm
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 12. februar 2020

Dato for ophold: september 2019
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
HiltonRomeAirport, Guest Relations Manager hos Hilton Rome Airport Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. februar 2020
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser