177 US$
Tripadvisor175 US$
Travelocity
Priceline189 US$
Anmeldt d. 27. august 2022 fra mobile enheder

Vi havde en skøn overnatning på Store Kro i forbindelse med en middag i stedets restaurant.
Vi havde et charmerende værelse i hovedbygningen, som har værelser indrettet fra gammel tid, med klassiske møbler, der passer godt til de historiske rammer. Badeværelset er renoveret og lever op til moderne standarder.
Morgenmaden var ok, men ikke noget ud over en gennemsnitlig oplevelse.
Gratis parkering ved kroen forefindes. Er der ikke plads foran kroen, kig da på siden over for receptionen.

Til slut vil jeg fremhæve restauranten , hvor både betjening og køkken er i top. Se anmeldelse under Fredensborg Store Kro Bistro.

Dato for ophold: august 2022
Tak, 414janb
Anmeldt d. 28. juli 2022 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg, har haft en overnatning på Fredensborg storekro
Vi havde bestilt for ca. en måned siden.
Vi modtager en mail, at hvis vi ønskede at benytte restauranten, skulle vi reservere et bord.
Tak for mailen, det tænkte vi ikke på, men glad for oplysningen, for der var fyldt i restauranten da vi kom.
Vi havde en dejlig aften, med lækkert mad, god service med overskud.
Dejligt værelse, hvor der er kræset for detaljerne
Så endnu engang, tak for den mail vi fik, vedr. bordbestillingen, uden den havde der ikke været plads til os, vi følte os rigtig velkommen

Vi ses helt sikkert igen

Dato for ophold: juli 2022
Tak, Sep1959
Anmeldt d. 12. juli 2022 fra mobile enheder

Jeg har været her flere gange om vinteren og nydt den skønne vinterstemning og altid tænkt , at jeg må se deres udendørsgård til sommer- og idag var den skønneste stemning i den smukke gård , med en mix af bordsæt & sofa sæt , så man både kan spise og også bare sidde og nyde roen med et glas vin eller kaffe. Her er smukke planter og vilde blomster og et smukt vandbassin med planter , som skaber en sydlandsk stemning en dejlig sommerdag i DK. Maden er altid så lækkert og fin betjening.

Dato for ophold: juli 2022
1  Tak, IngeEklund
Anmeldt d. 18. maj 2022 fra mobile enheder

Var på Fredensborg Store Kro i søndags og få frokost efter vagtskifte kl 12 på slottet. Skønt moderne sted med afslappet stemning lige ved Fredensborg slot. Fik kartoffelmad samt æg og rejer med en dejlig rosévin. Det er absolut en skøn ide at gå i Fredensborg slotspark efterfølgende

Dato for ophold: maj 2022
1  Tak, JannieAlb
Anmeldt d. 24. april 2022 fra mobile enheder

Smukt sted, hvor alt er velholdt og der er rent og pænt, både inde og ude.
Maden er virkelig skøn, ligesom morgenmaden er hjemmelavet, brødet er i en klasse for sig.
Personalet er venligt og servicemindede.
Jeg anbefaler stedet, der ligger i kongelige omgivelser, med er tvist af fortiden.

Værelsestip: Parkering på stedet.
Dato for ophold: april 2022
Tak, Majbrittbr