Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com176 US$
Hotels.com176 US$
Travelocity176 US$
Vio.com178 US$
Priceline180 US$
eDreams169 US$
Anmeldt d. 28. juli 2022 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg, har haft en overnatning på Fredensborg storekro
Vi havde bestilt for ca. en måned siden.
Vi modtager en mail, at hvis vi ønskede at benytte restauranten, skulle vi reservere et bord.
Tak for mailen, det tænkte vi ikke på, men glad for oplysningen, for der var fyldt i restauranten da vi kom.
Vi havde en dejlig aften, med lækkert mad, god service med overskud.
Dejligt værelse, hvor der er kræset for detaljerne
Så endnu engang, tak for den mail vi fik, vedr. bordbestillingen, uden den havde der ikke været plads til os, vi følte os rigtig velkommen

Vi ses helt sikkert igen

Dato for ophold: juli 2022
Tak, Sep1959
Anmeldt d. 12. juli 2022 fra mobile enheder

Jeg har været her flere gange om vinteren og nydt den skønne vinterstemning og altid tænkt , at jeg må se deres udendørsgård til sommer- og idag var den skønneste stemning i den smukke gård , med en mix af bordsæt & sofa sæt , så man både kan spise og også bare sidde og nyde roen med et glas vin eller kaffe. Her er smukke planter og vilde blomster og et smukt vandbassin med planter , som skaber en sydlandsk stemning en dejlig sommerdag i DK. Maden er altid så lækkert og fin betjening.

Dato for ophold: juli 2022
1  Tak, IngeEklund
Anmeldt d. 18. maj 2022 fra mobile enheder

Var på Fredensborg Store Kro i søndags og få frokost efter vagtskifte kl 12 på slottet. Skønt moderne sted med afslappet stemning lige ved Fredensborg slot. Fik kartoffelmad samt æg og rejer med en dejlig rosévin. Det er absolut en skøn ide at gå i Fredensborg slotspark efterfølgende

Dato for ophold: maj 2022
1  Tak, JannieAlb
Anmeldt d. 24. april 2022 fra mobile enheder

Smukt sted, hvor alt er velholdt og der er rent og pænt, både inde og ude.
Maden er virkelig skøn, ligesom morgenmaden er hjemmelavet, brødet er i en klasse for sig.
Personalet er venligt og servicemindede.
Jeg anbefaler stedet, der ligger i kongelige omgivelser, med er tvist af fortiden.

Værelsestip: Parkering på stedet.
Dato for ophold: april 2022
Tak, Majbrittbr
Anmeldt d. 28. oktober 2021

Jeg havde fornøjelsen af at overnatte på Fredensborg Store Kro i oktober 2021, hvor jeg sov en enkelt nat i forbindelse med en forretningsrejse.

Det er et spændende og meget charmerende sted, med mange velindrettede rum og uderum, som skaber gode rammer for en god oplevelse og til fordybelse.

Bistroen er indbydende og tilbyder få vel udvalgte retter, som tyder på kvalitet. Maden smagte rigtig godt og de vine som tjeneren anbefalede var gode og lækre.

Jeg gik en tur til Fredensborg Slot og Esrum sø, som begge ligger meget tæt på kroen. Det var også en god oplevelse. Havde jeg haft mere tid, ville jeg have kunnet udforsket området mere, som byder på mange muligheder i det naturskønne område.

Værelset i 'den nye fløj' var yderst moderne og velegnet til ophold, mere end bare til at skulle sove i. Der var både stue-område, kontorplads, 2 TV's, dobbelt bruser og en stor kvalitetsseng. Man følte sig nærmest hjemme :)

Dette sted kan varmt anbefales.

Værelsestip: Hvis du vælger et værelse i 'den nye fløj', så får du et værelse i en helt nybygget bygning.
Dato for ophold: oktober 2021
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger