Majbritt B.

Besøg dette smukke sted.

Anmeldelse af Fredensborg Store Kro
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 24. apr. 2022fra mobile enheder
Smukt sted, hvor alt er velholdt og der er rent og pænt, både inde og ude.
Maden er virkelig skøn, ligesom morgenmaden er hjemmelavet, brødet er i en klasse for sig.
Personalet er venligt og servicemindede.
Jeg anbefaler stedet, der ligger i kongelige omgivelser, med er tvist af fortiden.
Dato for ophold: april 2022
Værelsestip: Parkering på stedet.
Problemer med denne anmeldelse?
  • eDreams
        Restaurant
        14.9 km fra Fredensborg Store Kro
        Vis flere hoteller i Fredensborg
        Anmeldt d. 28. oktober 2021

Jeg havde fornøjelsen af at overnatte på Fredensborg Store Kro i oktober 2021, hvor jeg sov en enkelt nat i forbindelse med en forretningsrejse.

Det er et spændende og meget charmerende sted, med mange velindrettede rum og uderum, som skaber gode rammer for en god oplevelse og til fordybelse.

Bistroen er indbydende og tilbyder få vel udvalgte retter, som tyder på kvalitet. Maden smagte rigtig godt og de vine som tjeneren anbefalede var gode og lækre.

Jeg gik en tur til Fredensborg Slot og Esrum sø, som begge ligger meget tæt på kroen. Det var også en god oplevelse. Havde jeg haft mere tid, ville jeg have kunnet udforsket området mere, som byder på mange muligheder i det naturskønne område.

Værelset i 'den nye fløj' var yderst moderne og velegnet til ophold, mere end bare til at skulle sove i. Der var både stue-område, kontorplads, 2 TV's, dobbelt bruser og en stor kvalitetsseng. Man følte sig nærmest hjemme :)

Dette sted kan varmt anbefales.

Værelsestip: Hvis du vælger et værelse i 'den nye fløj', så får du et værelse i en helt nybygget bygning.
        Dato for ophold: oktober 2021
        • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
        Tak, ElisabethS_178913
        Anmeldt d. 7. oktober 2021

Vi var heldige at få et nyistandsat stort og flot værelse med udsigt til slottet. Komfortabel seng, dejligt badeværelse. Gode parkeringsmuligheder, venligt personale. Morgenmaden var okay, personalet ved morgenmaden var ikke så effektivt. Et lidt sølle udvalg af te, hvis man er til den slags. Men alt i alt en god oplevelse.

Dato for ophold: oktober 2021
        Tak, 537maleneh
        Anmeldt d. 19. september 2021 fra mobile enheder

Vi havde en enkelt overnatning og det var egentlig et rigtig hyggeligt sted med nogle flotte værelser og god beliggenhed.

Der var gode parkerings muligheder ved hotellet, selvom man i første omgang godt kunne tro at det ville blive et problem, når man ankommer.

Receptionen er placeret lidt spøjst og det virker som om at restauranten har klar først prioritet.

Morgenmaden var ret standard - ikke noget videre spændende. På et bord, stod der ca. 25 plastik kander med kaffe, hvor man så skulle finde dem med noget tilbage i - ikke særlig hotel agtigt.

Den største udfordring hotellet har er at værelserne ikke er ret "lydisolerede", så man hører ret tydeligt hvad der sker på gangen og værelserne ved siden af.

Dato for ophold: september 2021
        1  Tak, Nicolai W
        Anmeldt d. 1. september 2021

Min mand og jeg var til bryllup for nylig og det var bare alt i alt en rigtig god oplevelse. Personalet var helt i top og det samme var maden. Alt var lavet fra bunden og smagte virkelig lækkert!
        Kroen var indbydende og i meget smukke omgivelser lige ved Fredensborg Slot samt Esrum sø.

Det er klart en besøg værd og kan varmt anbefales.

Dato for ophold: august 2021
        Tak, Annika M
        Anmeldt d. 1. september 2021

En rigtig dårlig oplevelse!
        Min kone og jeg havde glædet os til to fredelige dage og nætter i Fredensborg i slutningen af august (den 27.-29.08). Stor skuffelse blev det.
        Fredensborg Store Kro giver sig ud for at være et af de finere hoteller. Sandheden er en helt anden.
        Første nat forløb stille, men næste nat brød et lydhelvede løs. Fredensborg Store Kro havde anvist os værelse lige over et larmende privatarrangement (måske et bryllup) med buldrende live-musik samt råben og skrigen fra de indendørs festdeltagere og rygerne udenfor på parkeringspladsen. Frem til klokken 02.15 om natten.
        Fredensborg Store Kro udstyrer gæsterne med en informationsseddel, hvor det fremgår, at man altid kan kontakte personalet på tlf. 71712121. Det gjorde vi så fem gange i håb om at få skruet ned for gildesalens støjniveau eller eventuelt få tildelt et andet værelse. Ingen hul igennem.
        Pris for manglende nattesøvn: 1.250 kroner.

Dato for ophold: august 2021
        Tak, henrikbjergj