Malene H
Smørum, Danmark

God oplevelse

Anmeldelse af Fredensborg Store Kro
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 7. okt. 2021
Vi var heldige at få et nyistandsat stort og flot værelse med udsigt til slottet. Komfortabel seng, dejligt badeværelse. Gode parkeringsmuligheder, venligt personale. Morgenmaden var okay, personalet ved morgenmaden var ikke så effektivt. Et lidt sølle udvalg af te, hvis man er til den slags. Men alt i alt en god oplevelse.
Dato for ophold: oktober 2021
4,0 ud af 5 boblerVærelser
4,0 ud af 5 boblerRenlighed
4,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
664 kr.
      20.1 km fra Fredensborg Store Kro
      Restaurant
      Vis flere hoteller i Fredensborg
      Anmeldt d. 19. september 2021 fra mobile enheder

Vi havde en enkelt overnatning og det var egentlig et rigtig hyggeligt sted med nogle flotte værelser og god beliggenhed.

Der var gode parkerings muligheder ved hotellet, selvom man i første omgang godt kunne tro at det ville blive et problem, når man ankommer.

Receptionen er placeret lidt spøjst og det virker som om at restauranten har klar først prioritet.

Morgenmaden var ret standard - ikke noget videre spændende. På et bord, stod der ca. 25 plastik kander med kaffe, hvor man så skulle finde dem med noget tilbage i - ikke særlig hotel agtigt.

Den største udfordring hotellet har er at værelserne ikke er ret "lydisolerede", så man hører ret tydeligt hvad der sker på gangen og værelserne ved siden af.

Dato for ophold: september 2021
      1  Tak, Nicolai W
      Anmeldt d. 1. september 2021

Min mand og jeg var til bryllup for nylig og det var bare alt i alt en rigtig god oplevelse. Personalet var helt i top og det samme var maden. Alt var lavet fra bunden og smagte virkelig lækkert!
      Kroen var indbydende og i meget smukke omgivelser lige ved Fredensborg Slot samt Esrum sø.

Det er klart en besøg værd og kan varmt anbefales.

Tak, Annika M
      Anmeldt d. 1. september 2021

En rigtig dårlig oplevelse!
      Min kone og jeg havde glædet os til to fredelige dage og nætter i Fredensborg i slutningen af august (den 27.-29.08). Stor skuffelse blev det.
      Fredensborg Store Kro giver sig ud for at være et af de finere hoteller. Sandheden er en helt anden.
      Første nat forløb stille, men næste nat brød et lydhelvede løs. Fredensborg Store Kro havde anvist os værelse lige over et larmende privatarrangement (måske et bryllup) med buldrende live-musik samt råben og skrigen fra de indendørs festdeltagere og rygerne udenfor på parkeringspladsen. Frem til klokken 02.15 om natten.
      Fredensborg Store Kro udstyrer gæsterne med en informationsseddel, hvor det fremgår, at man altid kan kontakte personalet på tlf. 71712121. Det gjorde vi så fem gange i håb om at få skruet ned for gildesalens støjniveau eller eventuelt få tildelt et andet værelse. Ingen hul igennem.
      Pris for manglende nattesøvn: 1.250 kroner.

Tak, henrikbjergj
      Anmeldt d. 30. august 2021

Vi havde en fantastisk oplevelse da vi besøgte Fredensborg Store Kro! Der er intet at sætte en finger på. Smukkeste omgivelser og det mest profesionelle og kompetente personale og ledelse. Fredensborg Store Kro er klart værd at besøge.

Tak, 134josephineh
      Anmeldt d. 30. august 2021

Jeg havde fornøjelsen af at besøge Fredensborg Store Kro fra lørdag til søndag. Vi havde høje forventninger og jeg må i den grad sige det levede op til dem. Smukke omgivelser at gå ture i eller nyde morgenkaffen. Servicen var i top, og maden og vinen harmonerede perfekt. Jeg kan klart anbefale dette. Helt klart 5 stjerner😊

Tak, KasperL238