Hotels.com
eDreams179 $
FindHotel
Prestigia.com190 $
Anmeldt d. 16. juli 2021

Virkelig lækkert sted. Fantastisk service ved ankomst og igen fantastisk service i restauranten. Super lækkert værelse med plads til en familie på 4, helt igennem lækkert og fantastisk mad, både aftensmad og morgenmad. Helt klart en oplevelse værd, som skal opleves igen.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, mariannenQ8092WY
Anmeldt d. 10. juli 2021

Vi er lige kommet hjem efter 3 dejlige dage. Gode værelser dejlig mad, og en rigtig god, venlig og smilende behandling. Både fra reception, rengøring og ikke mindst fra de 2 skønne tjenere i restauranten. Vi vil helt klart vende tilbage.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, Lotte w
Anmeldt d. 23. november 2020 fra mobile enheder

Længe aftalt og glædelig weekend med vennepar havde ophold på Fredensborg Stor Kro. Tildelt værelse 205 i anneks Hestestalden blev et mareridt med først oplevelse af ingen fralæggelsesmulighed til ens tøj for to dages ophold. Der var kun en knage med to bøjler. Mareridt opstod efter midnat hvor meget tørt indeklima fik vækket en. Afhjælpning var umiddelbart at åbne vindue, men ak nej, larmende blæser gik i gang udenfor vindue.
Resultat, det blev en vågen og ubehagelig nat med vejrtrækningsbesvær. Klokken 0500 var det muligt at åbne vindue, med mindre larm fra blæser andet steds.
Værelset var så smalt omkring sengen, at adgang til ok toilet var så småt, at det var uundgåeligt, at man ikke ramlede ind imod sengeben med ens lilletå.

Min klage i reception blev taget pænt imod, men ændrede ikke på muligt skift af værelse. Hvilket resulterede i nødvendig afbookning af opholdet på Kroen. Ærgeligt at skulle sige farvel til vennepar.

Opholdet kan ikke siges at være et rart bekendtskab.

Dato for ophold: november 2020
1  Tak, allansteensen
Anmeldt d. 25. oktober 2020 fra mobile enheder

Værelset var virkelig kedeligt. Gråt i gråt. Jeg tænker, vi ankommer til en kro. Men ikke meget charme eller krostemning over stedet. Bistroen kører sig frem med "gourmet" men resultatet er på niveau med Jensens Bøfhus, blot dobbelt så dyrt. Morgenmaden er som skal være, dog skal du holde dig langt væk fra rullepølsen, der lugtede surt og ikke burde have været sat frem.

Dato for ophold: oktober 2020
2  Tak, 319nikolajp
Anmeldt d. 25. oktober 2020 fra mobile enheder

Kroen ligger smukt ved siden af Fredensborg slot, det er dens største fortrin.
Værelserne er kedelige og ikke hyggelige.

Til aften havde vi bestilt bord, men personalet var unge, og ikke særlig servicemindede. Maden var nogenlunde ok, men slet ikke gourmet. Vi fik en helleflynder, det smagte lidt for meget af fisk, og maden havde generelt ikke så meget smag. Da vi oplyste at fisken smagte lidt for meget af fisk til tjeneren, sagde hun ikke noget.

Morgenmaden var ok men ikke noget speciel. Desværre er kaffen er dårlig, og der var harske solsikkefrø og sur rullepølse i buffeten.

Vi har ikke planer om at komme igen foreløbig.

Dato for ophold: oktober 2020
2  Tak, Kirsten L