Anmeldt d. 13. september 2020

Hotellet ligger centralt lige ved Fredensborg slot. Det kan være svært at finde en parkeringsplads, da der kan være selskaber/konferencer.
Der er en elevator op til første og anden sal.
Vores værelse havde en forstue, og var en pæn størrelse. Pænt indretet. Sengene var dejlige at sove i. Desværre lå vores værelse (nr.5) lige over hovedindgangen, hvor folk stillede sig ud og røg. Så når der er fest, er der larm fra højrøstede glade gæster. Badeværelset var ok, men brusebadet under al kritik. Fra væg til bruseforhæng er der ca. 54 cm., og når man så tager blandingsbatteriet fra, så har man en situation, hvor man kommer i karambolage med bruseforhænget! Vores far havde rum nr. 14 og havde ikke dette problem.
"Loungen" er i samme område som receptionen. Vi ville have en drink om eftermiddagen, og var der samtidig med et større selskab, som ankom løbende og som så fik kaffe mv. Der er for lidt pladser, så det bliver meget tæt og også meget støjende. Så ikke en hyggelig oplevelse.
Deres a la carte restaurant "Bistroen" var en rigtig god oplevelse. Meget lækker, velsmagende og indbydende,mad, venlig og professionel betjening. Dog var der nogen ventetid. Havde de travlt med selskaber?
Morgenmaden i udestuen var som forventet. Men heller ikke mere.

Værelsestip: Vælg ikke rum nr. 5
Dato for ophold: september 2020
Tak, dolpia
Anmeldt d. 30. august 2020 fra mobile enheder

Fantastisk mad med tre rettere menu. Fantastisk tjener der vidste alt om vin, og valgte den perfekte flaske til os.

Vi havde en suite som vi var meget tilfredse med. Dejligt rent og der var styr på alt fra morgenkåbe til espresso kaffe

Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for ophold: august 2020
Tak, marniman
Anmeldt d. 21. juni 2020

Vi har i denne weekend været på et ophold på Fredensborg Store Kro og det eneste der var godt var heldigvis maden.
Har aldrig set noget så uorganiseret som dette.
Ikke tjek på værelserne
Forkerte regningen (drikkevare sat på forkerte værelses nr.
Total ged i afrydning af morgenmad folk stod og kunne ikke få en siddeplads da tjeneren ikke ryddet de forladte borde stod bare og kiggede.
Møgbeskidt i vinduekarmen på badeværelset og hvis man gik i bad når det var mørkt uden for kunne de værelser de lå overfor se dig i badet, da der ingen gardiner er i badeværelset.
Ikke dækket op i mødesal som aftalt.
Det virker til at der ikke er styr på ret meget på kroen og en del af personalets svar var er lige startet.
Det værst var nok at man til morgenmad serveret en sur rullepølse og vi var nogle af de første der kom til morgenmad, der var ingen tvivl om at den skulle have været i skraldespanden.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, Rosen2007
Anmeldt d. 3. april 2020

Supergodt mad fra bistro, velsmagende og delikat til trods for at vi bestilte mindre end en time før afhentning.
Vi spiste asparges med rejer til forret, og torsk til hovedret
Kan bestemt anbefales i disse covid 19 tider
Med venlig hilsen Kirsten

Dato for ophold: april 2020
Tak, 284kirsten
Anmeldt d. 30. november 2019

Receptionister der ikke byder en velkommen og bartendere der ikke ved hvad en øl er. Chefen betalte det hele og øllene skulle bare flyde i stride strømme, men når man betjenes af mokai segmentet, der beder om opskriften på en Rom og cola, og som ikke ved hvad en classic er, så bliver man sgu træt. Håbløst sted, ta på cab in i stedet og bestil en wopper ved burger kongen.

Dato for ophold: november 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Mathilde L