Fastlås den laveste pris fra disse websites
Hotels.com188 $
Expedia.com188 $
eDreams179 $
FindHotel179 $
CheapTickets188 $
Prestigia.com190 $
Anmeldt d. 30. november 2019

Receptionister der ikke byder en velkommen og bartendere der ikke ved hvad en øl er. Chefen betalte det hele og øllene skulle bare flyde i stride strømme, men når man betjenes af mokai segmentet, der beder om opskriften på en Rom og cola, og som ikke ved hvad en classic er, så bliver man sgu træt. Håbløst sted, ta på cab in i stedet og bestil en wopper ved burger kongen.

Dato for ophold: november 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Mathilde L
Anmeldt d. 27. oktober 2019

Vi var i aftes gæster i et selskab på 20 personer. Maden var dejlig, men betjeningen elendig og sløv.
Tjeneren glemte at skænke rødvin op til 2 gæster ved den ene bordende og glemte også senere at skænke dessertvin op for værten ved den anden bordende, så værten måtte meget hurtigt overtage vinglasset fra en kørende gæst, da der skulle skåles efter en tale.
På et tidspunkt bad vi tjeneren om at få en karaffel med koldt vand. Han tog derfor karaflen med ud, men kom aldrig tilbage med nyt vand.
Under hovedretten kommer en tjener pludselig ind og annoncerer en bearnaisesauce, som stilles på bordet. Vi er flere, der ser måbende på ham, da der overhovedet ikke var bearnaisesauce til vores menu. Værten måtte derfor spørge tjeneren, om han ikke var gået ind til det forkerte selskab. Der var 2 selskaber i alt denne aften. Det måtte tjeneren så indse, at han nok var.
Da jeg stillede tjeneren et spørgsmål vedr. maden, måtte denne i køkkenet for at få svaret af en kok. Da jeg bliver præsenteret for svaret, har tjeneren lidt svært ved at huske, hvad han har fået at vide, hvorfor han bøjer sig ned, peger på sit hoved og siger: " Hvad fanden er det nu, det hedder ?"....
Senere på aftenen skulle der serveres kaffe, men alle termokanderne var fyldt med iskold kaffe. Den var ikke engang lunken, men havde stået mindst fra om morgenen - måske endda fra dagen i forvejen. Da det blev påtalt, kom der endelig varm kaffe ind.
Da vi skulle drikke kaffen/theen, blev de snavsede tallerkener og glas ikke fjernet fra bordet. Vi sad således med kaffekopper mellem 4 brugte glas og brødtallerkenen fra forretten.
Det blev en uforglemmelig aften, men bestemt ikke til den positive side.

Dato for ophold: oktober 2019
1  Tak, Iben-Holte
Anmeldt d. 15. oktober 2019 fra mobile enheder

Besøgte Fredensborg Store Kro med 4 venner, men blev slemt skuffet over såvel betjeningen, som over en pariserbøf, der jf. menukortet ville være 'medium' stegt. Bøffen var tørstegt, så det var ikke nogen nydelse. Kanten af tallerkenen var oversjasket med 'rødbede-dressing', som løb ned ad siden.
Da vi bad tjeneren om en serviet, til at tørre 'det værste af', smed hun med fornærmet mine, en ekstra serviet på bordet, uden nogen form for beklagelse over at det løb ud over kanten! Reelt burde hun have båret tallerkenen retur til køkkenet, og (selv) rengjort den!
Da vi forlod Kroen, gjorde vi kokken opmærksom på den HELT tørstegte bøf, hvortil han svarede, at 'sådan steger vi altid bøfferne', og til den bemærkning, kunne vi jo blot anbefale, at de i så fald bør ændre infoen på menukortet - idet de informerer om 'medium' stegt bøf!
På baggrund af den pågældende oplevelse, kan jeg beklageligvis ikke anbefale Fredensborg Store Kro til andre.

Dato for ophold: oktober 2019
3  Tak, Karin R
Anmeldt d. 6. august 2019 fra mobile enheder

MUMS, varme anbefalinger til både gastro og service på Fredensborg Store Kro, hvor vi planlægger og nyder en af sommerferiens sidste dage med Kongens Weertshuus, Social Dining - Family Style ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Dato for ophold: august 2019
Tak, Liv T
Anmeldt d. 31. juli 2019 fra mobile enheder

Vi fik en absolut lækker frokost i deres hyggelige gårdhave.
Super god vin og lækre retter (selvom vi syntes, at de var lidt små - især deres tatar - den størrelse var næsten til grin)

Betjeningen (Christina) var absolut verdensklasse! Så meget ekspertise og smil

Fra kroen er der kun 2 min til Fredensborg slot.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, HaukeSchneiders1