“Super hyggeligt og sød betjening”

Restaurant Asminderød Kro
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 5. juli 2016

Var spontant forbi denne gamle hyggelige kro, som havde dagens menu som var stegt flæsk eller en hel rødspætte, frit valg. Dejlig velsmagende mad, hyggeligt lokale og rigtig sød betjening. Intet manglede, og det var tilmed en meget fair pris. Vi kommer gerne igen!

Dato for besøg: juli 2016
Tak, LenaHougaard-Thorsen

Anmeldt 15. juni 2016 fra mobile enheder

Endnu en udsøgt fornøjelse - sød betjening og absolut velsmagende stegt flæsk og persillesovs. Kan kun anbefale stedet og kommer gerne igen

Dato for besøg: juni 2016
1  Tak, 776kirstenk
Anmeldt 23. maj 2016

Havde købt en spot deal på 2 overnatninger med 2 x 3 retters menu. Hyggeligt hotel, mindre, men hyggelige værelser, som er rene og pæne. Vi fik fantastisk god mad begge dage. Det smagte fantastisk godt, var flot anrettet, og så blev det serveret af et fantastisk dejligt personale. Morgenmaden var ikke en stor buffet, men pålægget blev serveret portionsvis og frugt kom ind på bordet til os to. Termokanden stod på bordet, så det eneste man skulle hente var brød og juice. Dejlig måde at gøre det på. Kunne godt have tænkt os, at der havde været en el 2 skiver almindeligt ost på, men det der var var godt direkte fra køl og havde ikke stået fremme på et tag selv bord. God ide. Kan varmt anbefale kroen :-)

Dato for besøg: maj 2016
Tak, Margreth1
Anmeldt 21. maj 2016 fra mobile enheder

Vi har lige være fire glade voksne til frokost på Asminderød Kro. Der var tale om en deal!
Alle retterne var stagende og lækre. Ja det er nærmest en underdrivelse, men der findes ikke ord for den fine kvalitet og smagsoplevelse vi fik!
Betjeningen var sød og meget hjælpsom. Det gjorde oplevelsen enestående.
Bare en lille smule ærgerligt, at osten ikke nåede at blive klar før den gode mad og kaffe/kage havde mættet os! Vi aftalte at kaffen erstattede osten. Det var vi egentlig glade for, da vi alle var meget mætte.

Dato for besøg: maj 2016
1  Tak, Mogens Nygaard N
Anmeldt 17. maj 2016 fra mobile enheder

Har spist på Asminderød Kro flere gange, og det et altid en dejlig oplevelse. Har oftest været der til stegt flæsk om tirsdagen, men har sidst været der en fredag, til deres steak-aften. Det var virkelig dejlig mad - store bøffer med bearnaise og gode fritter. Det var fuldt ud på højde med de gode steder i Kbh - kan varmt anbefales.

Dato for besøg: november 2015
Tak, 152mikkelb

Rejsende, der kiggede på Restaurant Asminderød Kro, kiggede også på

Fredensborg, Fredensborg Kommune
Hillerød, Hillerød Kommune

Hillerød, Hillerød Kommune
Fredensborg, Fredensborg Kommune

Har du været i Restaurant Asminderød Kro? Fortæl om dine oplevelser!