“Fantastisk gode pizzaer”
Anmeldelse af Korn & Køer

Korn & Køer
Anmeldt 28. januar 2020 fra mobile enheder

Vi fik alle pizza selvom der var andet på kortet. Pizzaerne er virkelig gode og med andet end det traditionelle fyld. Gode vine og godt øl.Kan varmt anbefales.

Tak, HLhillerod

Anmeldt 8. januar 2020

Tag ikke fejl af den anonyme facade.
Selv i Italien vil det være svært at finde bedre pizza.
Bunden er virkelig tynd og lækket:)
Var blevet anbefalet stedet af en fra byen.

Tak, 26henrikh
Anmeldt 12. september 2019 fra mobile enheder

Udvalget er virkeligt lækkert og der er fokus på både kvalitet og sæson.

I dag fik jeg en Bosco Pizza. Er veganer, men tyer til vegetar når jeg er ude.

Pizzaens svampe og tyttebær var en lækker kombi som jeg ikke havde prøvet før. Jeg tvivler på at der var kommet grannål olie på, men den var alligevel i toppen.

Vi kommer her gerne 1-2 gange om måneden... sikker på lækker mad en nem aften.

De har muligvis lidt udfordringer med udluftningen det sidste halve års tid har vi lugtet af friture når vi er kommet hjem.

Dato for besøg: september 2019
Tak, Jewiha
Anmeldt 27. august 2019 fra mobile enheder

Korn & Køer reklamerer på deres hjemmeside for deres lækre glutenfrie brød og pizzaer. Jeg kørte derfor en lang tur derop for at smage, men blev mødt med beskeden om, at de ikke havde noget glutenfrit brød eller pizzadej den dag. Jeg var der kort efter åbningstid, så det kan ikke skyldes, at de var løbet tør. Træls oplevelse - jeg kan bestemt ikke anbefale et besøg.

Dato for besøg: august 2019
Tak, BM3450
Anmeldt 18. august 2019

Bestilte 2 burgere med kartofler. Burgerbollen skulle have været grov men var almindelig. Den ene bøf var rå i midten. Kartoflerne var tydeligvis genopvarmede. En helt igennem kedelig oplevelse.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Anonymisus

Rejsende, der kiggede på Korn & Køer, kiggede også på

Hillerød, Hillerød Kommune

Har du været i Korn & Køer? Fortæl om dine oplevelser!