“Fantastisk udsigt”
Anmeldelse af Sanden Bjerggaard - LUKKET

Sanden Bjerggaard
Anmeldt 26. juli 2017

Var på weekendophold i værelse med terrasse og udsigt over en stor del af vestkysten. Morgenmaden var super god og med forskelligt lunt de to morgener.

Dato for besøg: juli 2017
Tak, Heidi K

Anmeldt 29. marts 2017 fra mobile enheder

Vi blev mødt af en behagelig og rolig atmosfære i samme øjeblik vi trådte ind af badehotellets dør.
Ejeren stod selv for indtjekning og vi fandt med det samme ud af at det var meget vigtigt for ham at vi følte os velkommen, og at her tager tingene den tid det nu engang tager.
Fine værelser med dejlig udsigt over Havet og stranden.
Udsigten har man også fra restauranten plus en helt fantastisk udsigt over Fos dalen som jeg ikke tror ses andre steder.
Værelserne er i ok stand med pæne badeværelser
Der er på hotellet fri adgang til kaffe the og andre varme drikke, som er inkluderet i prisen.
Maden er frisk og vel lavet, og bliver serveret af oplagt og meget venlig personale, hvis det da ikke er fatter selv der serverer og fortæller hvad og hvor maden stammer fra.
Alt i alt et super godt sted hvor roen og den afslappede atmosfære er absolut værd at nyde sine sparsommelige fri dage hos.
Sanden Bjerggaard badehotel vi ses igen

Dato for besøg: marts 2017
Tak, Morten J
Anmeldt 2. marts 2017 fra mobile enheder

Vi har lige spist den mest lækre meny, vi har fået længe (Ja nogensinde❤) Først pandekager med indbagte rejer og så "Smums" langtidsstegte koteletter med rodfrugter og mos ❤ Det var bare total for lækker. Vi glæder os til resten af vores døgn ❤

Dato for besøg: marts 2017
Tak, Eva P
Anmeldt 5. december 2016

en dejlig ro, område totalt flot, Sanden Bjergaard er bare dejlig, fine værelser god mad osv. Vi kommer bestemt igen mange gange

Dato for besøg: juni 2016
Tak, MarionM1506
Anmeldt 25. maj 2016 fra mobile enheder

Stedet omgivelser er smukke vidunderlige. Huset mangler en del
Kvaliteter maden er under kritik. Modtagelse reception yderst mangelfuld samt betjening under mad ville være at foretrække fe nøjes med at hente pizza nede i byen så
Vil det højne 50%

Dato for besøg: maj 2016