“God mad i Slettestrand”
Anmeldelse af Klitrosen

Klitrosen
Køkkener: Dansk
Beskrivelse: Vi har et ærligt og stolt køkken der primært bruger danske og lokale råvarer. Menukortet følger sæsonens råvarer.

Svigermor holder sommerfest for sin familie hver sommer og de sidste mange år, har det været på Klitrosen fordi, man er får god service, mad og beliggenheden er gord

Tak, sorthoej9000

Anmeldt 12. november 2019

ville bo tæt på stranden og fandt dette hotel. Dejligt og venligt, fik et godt værelse hvor man kan parkere lige udenfor. Maden god og rigelig. Sengene bare i orden.

Dato for besøg: november 2019
Tak, Stig F
Anmeldt 23. september 2019

Lækkert mad som lovet! Vi fik Goumet mad gennem dealen og det levede hotellet op til i den grad! helt perfekt

Tak, elskeratopleve
Anmeldt 24. august 2019

Vi havde fået et gavekort med en middag for 2, så vi bestilte bord og så frem til hvad menuen stod på.
Vi fik så dejligt noget mad, og serveringen var i top.

Tak, mussepige
Anmeldt 15. august 2019

Vi var der for anden gang, - og det bliver ikke sidste.
Værtinden, Helle, og de dygtige og friske piger i køkken og restaurant har styr på tingene. Maden god og rigelig. Gode vine og godt øl. Beliggende ca.800 meter fra stranden og i læsiden af plantagen. Gå over vejen og du er på stierne i plantagen. MTB ruterne starter her og du kan leje gode MTB cykler hos naboen, Slettestrand Feriecenter

Dato for besøg: juli 2019
Tak, leifi222

Rejsende, der kiggede på Klitrosen, kiggede også på

Slettestrand, Jammerbugt Kommune
Fjerritslev, Jammerbugt Kommune

Har du været i Klitrosen? Fortæl om dine oplevelser!