“Sej and”
Anmeldelse af Rønnes Hotel Restaurant

Rønnes Hotel Restaurant
Beskrivelse: Rønnes Hotel er kendt for vores mad af høj kvalitet og den belevne og høflige betjening. Vore dygtige kokke lægger en ære i at lave god veltillavet mad, og at så meget som muligt er hjemmelavet. Vores beliggenhed ved havet gør at frisk fisk og fiskespecialiteter er en naturlig og vigtig del af vore buffeter og menuer. Er man ikke til fisk, kan vi naturligvis også tilbyde meget andet.
Anmeldt 11. november 2019

Stedet oser af hygge, plads og god service. Så meget desto mere ærgerligt er det da, når andebrystet kommer ind og viser sig at være skærefast på enhver tænkelig måde. Hvis vi havde fået udleveret grillknive med skarpt blad kunne vi muligvis have kløvet brysterne, men med almindelige bordknive gik den ikke.
Det var en skam, for alt andet var sådan set helt i orden. Tjenerne var udmærkede, Fiskestuen var hyggelig, og desserten fortræffelig.
En skam, hvis kokken ikke selv lige på forhånd skærer og smager kødet. Sejheden ville opdages, og der havde måske været tid til at stege det noget mere. Der er ikke meget ved rosakød, hvis det blot betyder, at det ikke er ordentligt stegt.
Tjenerne kunne kun beklage og hæve skuldrene, men ønskede os en god aften.
Øv!

Dato for besøg: november 2019
Tak, 43finnjean

Anmeldt 18. oktober 2019

Det så så pænt ud fint lokale venlig personale. Jeg bestilte en fish and chips og havde glædet mig til frisk fisk tæt på havet. Jeg troede først at de havde sendt mig en forkert ret, og givet mig stegt flæsk. Da jeg med en del besvær havde fået delt stykkerne fandt jeg noget der en gang havde været fisk. Tjeneren var under hele måltidet ikke tilstede.
Da jeg nævner den stegte flæsk da jeg betalte var svaret: Det var godt du sagde det, og hav en fortsat god dag. Og det havde vi så lidt senere da vi fik noget spiselig mad.

Dato for besøg: oktober 2019
1  Tak, larsks
Anmeldt 3. september 2019

Påskefrokost kan anbefales. Stort buffet med lækkert mad. Der kan godt være lidt kø ved buffeten. Men der styr på tingene. Det er blevet en tradition for os at komme til Påskefrokost på Rønnes Hotel..

Dato for besøg: april 2019
Tak, Gitte L
Anmeldt 17. august 2019 fra mobile enheder

Lokalerne og serveringen var fint, men maden kunne der nu godt være smagt bedre til. Kødet var lækkert, men tarteletterne smagt meget af hvedemel resten af buffeten var på det jævne.

Dato for besøg: august 2019
Tak, guldhammer1974
Anmeldt 2. juli 2019

Ankom 18.15 og ventede ca 1 time inden forretten kom, som var ganske udemærket. Undervejs var der ingen information fra betejningen hvorfor det tog så lang tid, da betjeningen ikke var at se i denne time, trods der kun var 2 borde at betjene.
Ved bestilling af nye drikkevarer, var der et skår i glasset ved min fadøl og jeg måtte bede om et nyt, som bip bip også havde skår hvor man drikker. Håbløs betjening.
Der gik yderligere 1 time før hovedretten kom, som var yderst tilfredsstillende.
Dessert 40 min senere efter afrydning. Tiramisu, hvor vandet sejlede fra tallerken og denne var stadig frossen i midten og smagte kun af vand.
2 stjerner fordi forret og hovedret var rigtig godt, men ventetid, samt frygtelig dårlig betjening trækker gevaldigt ned.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Fru_bliktud

Rejsende, der kiggede på Rønnes Hotel Restaurant, kiggede også på

Slettestrand, Jammerbugt Kommune
Fjerritslev, Jammerbugt Kommune

Har du været i Rønnes Hotel Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!