“Fish and chips forklædt som stegt flæsk.”
Anmeldelse af Rønnes Hotel Restaurant

Rønnes Hotel Restaurant
Beskrivelse: Rønnes Hotel er kendt for vores mad af høj kvalitet og den belevne og høflige betjening. Vore dygtige kokke lægger en ære i at lave god veltillavet mad, og at så meget som muligt er hjemmelavet. Vores beliggenhed ved havet gør at frisk fisk og fiskespecialiteter er en naturlig og vigtig del af vore buffeter og menuer. Er man ikke til fisk, kan vi naturligvis også tilbyde meget andet.
Anmeldt 18. oktober 2019

Det så så pænt ud fint lokale venlig personale. Jeg bestilte en fish and chips og havde glædet mig til frisk fisk tæt på havet. Jeg troede først at de havde sendt mig en forkert ret, og givet mig stegt flæsk. Da jeg med en del besvær havde fået delt stykkerne fandt jeg noget der en gang havde været fisk. Tjeneren var under hele måltidet ikke tilstede.
Da jeg nævner den stegte flæsk da jeg betalte var svaret: Det var godt du sagde det, og hav en fortsat god dag. Og det havde vi så lidt senere da vi fik noget spiselig mad.

Dato for besøg: oktober 2019
1  Tak, larsks

Anmeldt 3. september 2019

Påskefrokost kan anbefales. Stort buffet med lækkert mad. Der kan godt være lidt kø ved buffeten. Men der styr på tingene. Det er blevet en tradition for os at komme til Påskefrokost på Rønnes Hotel..

Dato for besøg: april 2019
Tak, Gitte L
Anmeldt 17. august 2019 fra mobile enheder

Lokalerne og serveringen var fint, men maden kunne der nu godt være smagt bedre til. Kødet var lækkert, men tarteletterne smagt meget af hvedemel resten af buffeten var på det jævne.

Dato for besøg: august 2019
Tak, guldhammer1974
Anmeldt 2. juli 2019

Ankom 18.15 og ventede ca 1 time inden forretten kom, som var ganske udemærket. Undervejs var der ingen information fra betejningen hvorfor det tog så lang tid, da betjeningen ikke var at se i denne time, trods der kun var 2 borde at betjene.
Ved bestilling af nye drikkevarer, var der et skår i glasset ved min fadøl og jeg måtte bede om et nyt, som bip bip også havde skår hvor man drikker. Håbløs betjening.
Der gik yderligere 1 time før hovedretten kom, som var yderst tilfredsstillende.
Dessert 40 min senere efter afrydning. Tiramisu, hvor vandet sejlede fra tallerken og denne var stadig frossen i midten og smagte kun af vand.
2 stjerner fordi forret og hovedret var rigtig godt, men ventetid, samt frygtelig dårlig betjening trækker gevaldigt ned.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Fru_bliktud
Anmeldt 11. juni 2019 fra mobile enheder

Havde læst om Rønne hotel. Desværre levede det ikke op til forventningerne. Ingen smag i forretten og hovederetten var tør og kedelig. Brødet til forretten var tørt og lignede noget der var til overs fra morgenbuffet.
Tjenerne var søde og forsøgt at rede køkkenet men desværre uden held. Vi gik utroligt skuffet derfra

Dato for besøg: juni 2019
Tak, Arbejde

Rejsende, der kiggede på Rønnes Hotel Restaurant, kiggede også på

Slettestrand, Jammerbugt Kommune
Fjerritslev, Jammerbugt Kommune

Har du været i Rønnes Hotel Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!