Anmeldt d. 19. juni 2019

Hvis i er glad for natur er denne campingplads lige noget for jer. Campingpladsen ligger lige midt i naturen med mulighed for mange Vandreture med udsigt til Vesterhavet.
Selve campingpladsen har store pladser, lækre baderum og meget imødekommende værtspar.
Kan varmt anbefale campingpladsen.

Tak, Annette A
Anmeldt d. 6. august 2018 fra mobile enheder

Vi overnattede 2 nætter i en lille hyggelig hytte på Svinkløv Camping. Det et en dejlig campingplads beliggende i skøn natur. Alt er rent og pænt og alle faciliteter er af god kvalitet og fungerer perfekt.

Vi nød meget at man først skulle forlade hytten kl 12 på afrejsedagen.

Dato for ophold: august 2018
Tak, BT_00714
Anmeldt d. 29. juli 2018

Kan man lide den danske natur er dette stedet.
Man ligger midt mellem buske og træer og kort afstand til stranden. Der er masse af cykelstier (mtb) og Vandreture. Ren afslapning
Ren og pæn og venligt personale

Tak, KirstenH1022
Anmeldt d. 10. juli 2018 fra mobile enheder

Det er anden gang vi er her med vores 2 børn. En gåtur er så stor en oplevelse i sig selv at man ikke behøver at lave andet end at være sammen, gå turer og spise is. Og så er Hans flink til at hjælpe børn og voksne når man opsøger ham - Børnene synes i øvrigt at han er rigtig sjov!
En perle!

Tak, 294linep
Anmeldt d. 14. juni 2018 fra mobile enheder

Virkelig dejlig oplevelse! Bestemt ikke sidste gang, vi kommer her.
Smuk og fredfyldt ophold i hytte. Meget velholdt og ordenligt overalt. Toprengøring i køkken- og toiletbygning. Hyggelige oaser rundt omkring. Du føler dig velkomnen og campingfatter er en dejlig rolig og lun fyr. Hjerteruten,ved pladsens indgang, er SMUK og der er nem adgang til strand og hav.
Kan varmt anbefales - hvis du holder af naturen - og gerne vil undgå hoppeborge og div. larmende aktiviteter.

Dato for ophold: juni 2018
2  Tak, Anne-Dorte B