Anmeldt d. 10. juli 2018 fra mobile enheder

Det er anden gang vi er her med vores 2 børn. En gåtur er så stor en oplevelse i sig selv at man ikke behøver at lave andet end at være sammen, gå turer og spise is. Og så er Hans flink til at hjælpe børn og voksne når man opsøger ham - Børnene synes i øvrigt at han er rigtig sjov!
En perle!

Dato for ophold: juli 2018
Tak, 294linep
Anmeldt d. 14. juni 2018 fra mobile enheder

Virkelig dejlig oplevelse! Bestemt ikke sidste gang, vi kommer her.
Smuk og fredfyldt ophold i hytte. Meget velholdt og ordenligt overalt. Toprengøring i køkken- og toiletbygning. Hyggelige oaser rundt omkring. Du føler dig velkomnen og campingfatter er en dejlig rolig og lun fyr. Hjerteruten,ved pladsens indgang, er SMUK og der er nem adgang til strand og hav.
Kan varmt anbefales - hvis du holder af naturen - og gerne vil undgå hoppeborge og div. larmende aktiviteter.

Dato for ophold: juni 2018
2  Tak, Anne-Dorte B
Anmeldt d. 25. april 2018

Hvis Svinkløv Camping ikke er Danmarks smukkeste campingplads, er den det i hvert fald for campister, der holder af Vestkysten. På toppen af Svinkløv med storslået udsigt og adgang direkte til stranden. Man oplever ikke, at pladsen er ret stor, da der er masser af træer og hyggelige lommer, hvor man let finder læ, hvis det blæser.
Fine faciliteter i servicebygningerne, bålplads, legepladser - og ikke mindst et fantastisk område til ture på stranden og i skovene. Det er et sted, vi helt sikkert kommer tilbage til.
Jette og Karsten Vestergaard

Dato for ophold: april 2018
1  Tak, Karsten V
Anmeldt d. 26. juli 2017

Fantastisk plads, der også har en god teltplads for lette campister, hvor bilerne skal parkere lige uden for selve teltpladsen. Der er fin læ for vinden.

Kan i øvrigt anbefale en tur til Thorup strand eller Løgstør.

Dato for ophold: juli 2017
1  Tak, Tove G
Anmeldt d. 24. april 2017 fra mobile enheder

Fantastisk beliggenhed. Med udsigt over Jammerbugt og med meget varierede pladser. Specielt pladserne der er lavet som små lommer kan vi godt lide.
Fremragende standard på køkken og toilet/bad faciliteter.
Og så er Vibeke og Hans bare herlige og uhøjtidelige.
Her slapper man virkeligt af
Stærkt vanedannende

Dato for ophold: april 2017