“Ikke en god oplevelse. ”
Anmeldelse af Hotel Nor Restaurant

Hotel Nor Restaurant
Anmeldt 5. oktober 2023

Vi forventede et godt måltid til aften. Vesterhavs fisk hovedret fisken og saucen var gode og varme. Kartofler og rosenkål var rå og ikke varme.
Ribeye sej og kartofler rå. Ved udbytte af kartofler blev de serverede lidt varmere men stadig hårde.

Dato for besøg: oktober 2023
    • Stemning
Tak, 903annelip

Anmeldt 5. august 2023

Vi havde en god oplevelse, med både maden og betjening.
Som forret fik vi røget kølle af rådyr, med frist salat og dressing.
Rigtig dejlig smag, måske kunne der havde været lidt mere kølle af rådyr.
Hovedretten var Stegt Vesterhavs-pigvar, som var stegt tilpas, og med lidt friste græntsager, nye kartofter og dejlig persillesovs.
Betjeningen var umiddelbar og engageret på en jysk direkte facon.
Og stedet har en fantastisk udsigt over Jammerbugt.
Restaurant NOR kan kun anbefales og vi kommer gerne igen og checker om
det er den normale standard, eller det bare var en heldig aften.
Britta og Jørn Due

Dato for besøg: august 2023
Tak, Jørn D
Anmeldt 20. juni 2023

Utrolig lang ventetid på både mad og service. Vi oplevede at personalet flere gange gik forbi vores bord, som var fyldt med tomme tallerkner og glas. Efter vi havde spist forret sad vi i intet mindre end 45 minutter med tommer tallerkner. Nogle i selskabet fik ikke forretter, og endte derfor med at vente omkring 1,5 time fra ankomst, til første ret.

Serveringspersonalet var dog nærmest ikke omkring vores bord, og når de var, så hverken ryddede de, eller spurgte om alt var som det skulle være. Vi fik bl.a. 2 bøffer til hovedret, som skulle have forskellige stegninger. Da vi spurgte tjeneren hvilke, som var stegt på de angivne måder var svaret bare, at det vidste hun ikke lige. Vi måtte selv gå ud til tjenerområdet, for at bede om mere vand og brød.

Det er naturligt, at der kan være travlt i en restaurant, men 10 borde og 2 tjenere burde være tilstrækkeligt. Vi følte os overset, og havde desværre en ret dårlig oplevelse.

Dato for besøg: juni 2023
Tak, Lea B
Anmeldt 15. oktober 2021 fra mobile enheder

Udsigten fra restauranten var lige så flot som ventet, men så var der heller ikke så meget mere at glæde sig over. Vi kom 5 personer til frokost. Lokalet var temmeligt koldt og den unge pige der servede, virkede meget urutineret.
Råvarerne i frokosten var ganske udmærkede, men flere at de små retter bar præg af at være lagt direkte fra køleskabet over på tallerkenen. De var simpelthen alt for kolde.
Når man vælger at holde et badehotel åbent i oktober, må man dels være forberedt på at skulle sætte varmen på - og derudover sørge for at der er kvalificeret arbejdskraft tilstede.

Dato for besøg: oktober 2021
Tak, 669birgittes
Anmeldt 8. august 2021

Lækker udendørs frokost med den smukkeste udsigt, venlig personale.
Pænt og rent.
Har vil vi gerne komme igen senere.

Tak, Torben M

Rejsende, der kiggede på Hotel Nor Restaurant, kiggede også på

Slettestrand, Jammerbugt Kommune
Fjerritslev, Jammerbugt Kommune

Har du været i Hotel Nor Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!