“Lækker frokost på hotelNor”
Anmeldelse af Hotel Nor Restaurant

Hotel Nor Restaurant
Anmeldt 8. august 2021

Lækker udendørs frokost med den smukkeste udsigt, venlig personale.
Pænt og rent.
Har vil vi gerne komme igen senere.

Tak, Torben M

Anmeldt 1. august 2021

Lækker placering, super venligt og hjælpsomt personale, god morgen-/aftensmad og gode værelser. Kommer gerne igen.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Rune120
Anmeldt 27. juli 2021 fra mobile enheder

Dejlig mad med Danmarks smukkeste udsigt.
Vi spiste frokost frokost i anledning af vores bryllupsdag med vores 2 børn på 7 og 10. Vi spiste i haven, hvor der er en virkelig smuk udsigt over området og havet. Der er rigtig badehotel stemning i den store have. Menukortet er et klassisk frokostkort med hovedvægt på fisk og skaldyr. Vi bestille hhv et stjerneskud, rejemad, fiskefilet fra frokostkortet. Rigtig lækre, men meget store, msn bliver virkelig mæt her. Der er desuden et fint børnekort med fx kyllingespyd og frikadeller hvis man ikke er så meget til fisk. Alt i alt et virkelig dejligt sted, man har lyst til at vende tilbage en anden gang og gerne som gæst på hotellet

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Helle1979
Anmeldt 12. juli 2021

Fantastisk personale, meget lækkert mad og morgenbuffet, skønne værelse og gode senge - men ikke mindst den flotteste udsigt over Vesterhavet. Vi var her 4 nætter og alt var perfekt. Ro og de skønneste omgivelser.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, monah765
Anmeldt 9. juli 2021 fra mobile enheder

Måske Danmarks smukkest beliggende hotelrestaurant
Rammerne er nye, smagfulde og gennemlækre. Glem alt om det gamle Sanden Bjerregaard. Det fulde antal stjerner for indretning, design og udendørspladser.
Frokostkort med ganske traditionelt snit. Ikke det store spræl. Stjerneskud, fiskefrikadeller, rejemad osv. men absulut veltillavet og lækkert anrettet. Og i rigelige mængder ikke mindst.
Kvik og veloplagt betjening, drikkevarer på bordet straks efter bestilling og madservering efter kun en meget kort ventetid.
Mulighed for udeservering med formidabel udsigt
Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, udoghjem

Rejsende, der kiggede på Hotel Nor Restaurant, kiggede også på

Slettestrand, Jammerbugt Kommune
Fjerritslev, Jammerbugt Kommune

Har du været i Hotel Nor Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!