“Pulver bearnaise grøntsager fra pose”
Anmeldelse af Cafe Vores

Cafe Vores
Beskrivelse: En hyggelig restaurant og cafe i hjertet af Fjerritslev, Nordjylland. Vi tilbyder blandt andet: Frokostbuffet, ala carte, drinks, coffee, smoothies, milkshakes og vinoplevelser
Anmeldt 6. august 2020

Noget kedelig oplevelse.
Pulver bearnaisesovs.
Hvorfor have det på kortet når man ikke kan lave det.
Grøntsager overkogte gulerødder og andet ubestemmeligt fra en pose.
Total uden smag.
En salat der i den grad var til eddike siden med dressingen.
En steak , som vi bad om stegt medium.
Fik den serveres på et rygende varm støbe jernsfad
Hvilket gjorde at bøffen efter 1 min var total tør og gennemstegt.
Vi kommer ikke igen

Tak, Gitte307

Anmeldt 23. juli 2020

Bestilte deres 3 retters menu nr. 2

Forret : Tzasiki - havde næsten ikke set skyggen af agurker
Hovedret: Oksemørbrad - det havde bøffen i hvert fald aldrig været, grønsagerne kom fra en frostpose og var overkogte og bearnaisesaucen var som et brev fra Knorr.
Dessert: Pandekager med is - det nåede vi aldrig at få da vi efter at have venter i 45 min. valgte at gå.

Aldrig har jeg smagt så uinteressant noget mad. Ikke et sted jeg har lyst til at komme igen. Ville virkelig klæde køkkenet at bruge ordentlige råvarer og lære selv at lave en bearnaisesauce hvis man vil have det på menukortet.

Tak, lealykkej
Anmeldt 10. juli 2020

Dejligt sted Med god mad og rar atmosfære :) ligger centralt i Fjerritslev med gode P pladser ved kirken

Tak, 347januss
Anmeldt 7. juli 2020 fra mobile enheder

Super lækker mad - super smag, dekorativt pyntet og rigtig god kvalitet ( vi bestilte alle forskellige ting; burger, salat og et blandet fad), betjening helt i top, skønne omgivelser, rimelige priser og vi kan kun anbefale stedet - det er bestemt et besøg værd. Vi kommer igen - det er helt sikkert!!!
PS dessert kan også varmt anbefales.

Tak, ingerkirstineb
Anmeldt 17. juni 2020 fra mobile enheder

Virkelig positiv overrasket. Vi var 8 på restaurantbesøg juni 2020, hvor vi fik hhv. bøfsandwich, La Viva burger, Spareribs og oksefilet. Spareribs og bøf kom sitrende ind på en varm tallerken, og smagte virkelig godt. Kartofler og dip smagte virkelig også godt

Kan i øvrigt ikke forstå, at der ikke er hverken flere anmeldelser eller stjerner. Bestemt ikke sidste gang vi besøger stedet

Dato for besøg: juni 2020
2  Tak, frederikkeguld

Rejsende, der kiggede på Cafe Vores, kiggede også på

Slettestrand, Jammerbugt Kommune
Fjerritslev, Jammerbugt Kommune

Har du været i Cafe Vores? Fortæl om dine oplevelser!