“Super lækker og veltillavet mad, serveret på en yderst delikat måde”
Anmeldelse af Cafe Vores

Cafe Vores
Beskrivelse: En hyggelig restaurant og cafe i hjertet af Fjerritslev, Nordjylland. Vi tilbyder blandt andet: Frokostbuffet, ala carte, drinks, coffee, smoothies, milkshakes og vinoplevelser
Anmeldt 14. januar 2020

Bestilte en frokostbøf. Fik serveret en super, lækker mør bøf, meget større end en normal frokostbøf. Hertil friske pommes og helt frisk salat. Serveret på en glohed støbejernstallerken. Alt i alt en super madoplevelse, som kun kan anbefales og hertil kommer jo så den yderst kompetente og venlige betjening

Tak, Kicaontour
Anmeldt 29. december 2019 fra mobile enheder

God, jævn mad med fin betjening. Udmærket menukort med et stort udvalg, men også til den noget cafeteriaagtige side. Børnevenlig.

Dato for besøg: december 2019
Tak, bendejo
Anmeldt 21. oktober 2019

Vi bestilte nachos, god mad men glemte vi havde sagt ikke stærk... Men i forhold til deres pizzaria får man ikke meget mad til pengene, nachos 10kr dyre her og man får 1/4 af hvis man køber på deres pizzaria.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Hedelund987

Rejsende, der kiggede på Cafe Vores, kiggede også på

Slettestrand, Jammerbugt Kommune
Fjerritslev, Jammerbugt Kommune

Har du været i Cafe Vores? Fortæl om dine oplevelser!