Anmeldt d. 30. juli 2020 fra mobile enheder

Virkeligt lækkert og smagfuldt nyrenoveret badehotel med den mest fantastiske højtliggende 180 graders udsigt over havet. Venligt og kompetent personale/betjening og et køkken der laver top lækker moderne mad med et lokalt islæt. Vi tænker at stedet må være lidt af hidden gem - slet ikke overrendt og alt spiller bare.

1  Tak, Lennart A
Anmeldt d. 29. juli 2020 fra mobile enheder

Efter vores vandretur havde vi brokket 3 overnatninger på Hotel Nor og det var en meget dejlig oplevelse. Hotellet er smukt renoveret og ligger højt med en fantastik udsigt i idylliske omgivelse med græssende får lige udenfor.
Vi boede i dejligt værelse med en lille terrasse, lækkert interiør og gode senge. Lækker morgenmad, som serveres i et smukt lokale med udsigt. Alle vi mødte var søde og meget servicemindede. Fin modtagelse, søde unge mennesker, som serverer i deres restaurant. Og da vi ønskede at forlænge med en ekstra nat så fandt de en løsning trods mange gæster.
Vi spiste flere aftener i deres restaurant og maden er lækker med gode råvarer - og gode drinks.
Hvis jeg kunne give 6 stjerne for vores ophold havde jeg gjort det.

1  Tak, Kosmos1963
Anmeldt d. 27. juli 2020 fra mobile enheder

Vi var 9 til frokost i dag - vi fik sublime stjerneskud og suveræn betjening - og så er udsigten ‘out of this World.

Vi kommer helt sikkert igen

Ikke mere at sige - bum - hold nu op m 200 tegn Tripadvisor

Tak, zilverstone
Anmeldt d. 11. juli 2020

Vi var på pinseophold med musik på terrassen, dejlig afslappet musik og det bedste stjerneskud vi har fået.Udsigten fra terrasse og værelse er fantastisk.Aftenen bød på dejlig middag og venlig betjening.Vi boede i suiten et sted som vi absolut kan anbefale.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, klitm_byg
Anmeldt d. 6. juli 2020 fra mobile enheder

Frisk fisk. Utrolig lækker veltillavet mad. Et overdådigt stjerneskud. Den panerede fisk var sletvar. Dejlige rolige omgivelser. Lyst og pænt. Distrikt musik i baggrunden. Hyggelig og professionel betjening.
Kan varmt anbefales.

Tak, valmat17