Anmeldt d. 28. juni 2020 fra mobile enheder

Sikke et dejligt sted, flotte lokaler og smukke omgivelser, en ganske særlig beliggenhed. Venlig og imødekommende personale. Vi fik laks til forret og pighvar til hovedret, begge dele var vel tilberede og smagte super godt. Pighvaren var min favorit.
Hotel Nor får mine varmeste anbefalinger.

Tak, 338lonej
Anmeldt d. 12. juni 2020 fra mobile enheder

Godt beliggende hotel med en af de bedste steder til solnedgang i området.
Flotte værelser og engageret og venlig personale.
Restaurant serverer gode fiskeretter.

Alt sammen et sted man kommer tilbage til.

1  Tak, knudkj_rgaardc
Anmeldt d. 11. juni 2020

Hotel Nor indbyder til afslapning og forkælelse. hotellet er nyrenoveret med nænsom hånd så der er atmosfære. Vi havde en enkelt overnatning i et værelse med havudsigt. En behagelig modtagelse, og en super oplevelse i restauranten om aftenen. Vi valgte 3-retters menu ud fra et menukort som har få retter men der er i den grad lagt vægt på kvalitet. Tjenere var gode til at komme med forslag til den rigtige vin til retterne. Stort plus til det. Efter en god nats søvn nød vi morgenmaden med en flot udsigt over Jammerbugt fra restauranten. Vi kommer helt sikkert igen.

Tak, Steenlerche
Anmeldt d. 1. juni 2020

Superlækkert hotel, høj klasse flotte værelser gode senge. Og en helt fantastisk beliggenhed.
Imødekommende personale kun små enkelte mangler på drikkevarer og maden i restauranten, men til prisen absolut godkendt - vi kommer igen.

Tak, 664perh
Anmeldt d. 7. marts 2020 fra mobile enheder

Vi kan varmt anbefale Hotel Nor badehotel. Vi blev mødt af meget venligt og imødekommende personale. Værelset, såvel som hele hotellet, var rent og pænt, meget hyggeligt og samtidig stilfuldt indrettet. Maden, både aften og morgen, var meget lækker og smukt anrettet.

Dato for ophold: marts 2020
Tak, Vibekewarull