“Overraskende oplevelse”
Anmeldelse af La Viva Cafe Restaurant

La Viva Cafe Restaurant
Anmeldt 4. august 2019 fra mobile enheder

Takket være en anmeldelse her valgte vi denne fine café. Mængden af mad var ekstrem og yderst lækker. Det er måske ikke den fineste og flotteste café/restaurant, men maden ligger i den absolutte top. Flot servering, god og flink service og kort ventetid på maden.
Vi fik en hvidløgsbøf, hvor tilbehøret var lækre kartoffelbåde, tzatiki og godt hvidløgsbrød. Derudover en fantastisk champignonsauce. Tilmed skal det nævnes, at vi fik store portioner, så man får meget for pengene.
Alt i alt et super fint sted i Fjerritslev, som må være et af de bedre steder i byen.

Dato for besøg: august 2019
Tak, PeterHarringLarsen
Anmeldt 27. juni 2019 fra mobile enheder

Efter at have kørt rundt efter et spisested fandt vi La Viva café og restaurant.
Vi blev mildest taget dybt forbavset over udvalget og meget glædelig overrasket.
Vi valgte en flamberet oksemørbrad m gemüse grillet på kul med separat salatskål og verdens bedste kartoffelbåde. Hold nu op en lækkerbisken, og super super betjening.
Og dertil en rigtig lækker rødvin!
Stedet har faktisk eksisteret i omk 12-15 år uden at være anmeldt her, men nu håber vi, mange kan få glæde af denne anmeldelse. Der er siddepladser såvel ude under halvtag som inde. Der kan sidde ca 60 indenfor.
Vores allerbedste anbefaling!!!
Og prisen for bøffen på 200 gram: 159 kr!!!

Dato for besøg: juni 2019
1  Tak, holmjohansenbritt
Anmeldt 24. januar 2020 fra mobile enheder

Rejsende, der kiggede på La Viva Cafe Restaurant, kiggede også på

Slettestrand, Jammerbugt Kommune
Fjerritslev, Jammerbugt Kommune

Har du været i La Viva Cafe Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!