“Rigtig godt sted”

Fjerritslev & Kebab house
Anmeldt 26. juli 2019 fra mobile enheder

Det bedste spisested i Fjerritslev og omegn. Maden er særdeles veltillavet, menukortet er stort og priserne totalt rimelige. Dertil udgøres personalet af flinke og venlige mennesker. Kan kun anbefales!

Dato for besøg: juli 2019
Tak, 752amaliel

Anmeldt 16. maj 2019

Der er kun et sted at handle Pizza og det er her, de har også alt andet veltillavet mad. Personalet er flinke og hjælpsomme og restauranten er flot og altid rengjort selvom der altid er godt fyldt med gæster

Dato for besøg: marts 2019
Tak, johnieev
Anmeldt 16. september 2018 fra mobile enheder

Hyggeligt sted midt i byen. Stort menukort både frokost og aften. Okay priser og flink betjening! Rart med frokosttilbud!

Dato for besøg: september 2018
Tak, Lotove
Anmeldt 16. august 2018 fra mobile enheder

Ifm ferie i Fjerritslev besøgte vi stedet da vi genkendte det fra en tidligere ferie hvor vi også spiste der. Dengang var det en god oplevelse, og succesen blev gentaget.
Det eneste som trækker en smule ned, er pommes fritterne som manglede smag. Men dejligt mørt oksekød og god bearnaisesauce

Dato for besøg: august 2018
Tak, dorthet100
Anmeldt 26. juli 2018 fra mobile enheder

Besøgte Pizza og Kebab Huset i forbindelse med vores sommerferie og bestilte hver vores pizza (4) som alle var rigtig gode

Dato for besøg: juli 2018
Tak, G2988HXthomass

Rejsende, der kiggede på Fjerritslev & Kebab house, kiggede også på

Slettestrand, Jammerbugt Kommune
Fjerritslev, Jammerbugt Kommune

Har du været i Fjerritslev & Kebab house? Fortæl om dine oplevelser!