“Flot udsigt”

Køkkener: Fransk, Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 9. oktober 2019

Vi var der en eftermiddag, hvor der ikke var særlig travlt. Vi bestilte varm chokolade og et stykke kringle. Der gik ikke særlig længe så kom begge dele. Kringlen var fremragende, jeg har ikke fået nogen bedre andre steder. Chokoladen var halvlunken og flødeskummet var halvflydende. Øv.

Tak, hobis

Anmeldt 3. oktober 2019

Vores nysgerrighed efter at se det god gamle Svinkløv Badehotel efter branden, var dagens udflugt. Hvor var der mange mennesker, og hvor var det blevet flot. Lækker kage og god kaffe, venter stadig på et weekendophold, det skal nok komme. Det var en stormvejrsdag, så turen langs stranden luftede godt.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Karl-Erik J
Anmeldt 29. september 2019

I forbindelse med et ophold på Svinkløv spiste vi én frokost og to middage i den gule stue, lokalet er køligt og virker som en spisesal på en feriekoloni. Betjeningen var meget svingende, fra at vi fik forklaret maden i deltaljer til, at den bare blev serveret. Maden var sublim, det sammen var brødet.

Tak, Gurli S
Anmeldt 29. september 2019 fra mobile enheder

Svinkløv Badehotel er opstået af asken som en endnu smukkere udgave af sig selv - med finjusterede farvetoner. Men kvaliteten af maden og servicen er desværre ikke fulgt med. Denne gang var vi til eftermiddagskaffe, hvor kagerne ikke levede op til fordums højder. Og flødeskummen til den varme chokolade kom aldrig til at virke. Selv om vi bad om at få den slatne, halvt flydende skål skiftet ud, blev der serveret mere af det samme, som fik chokoladen til at smage dårligt og surt. Tjenernes forklaring? “Flødeskummen er biodynamisk(!)” Tjenernes reaktion? “Det skal vi nok huske en anden gang!” Det bliver gæsterne jo ikke glade af, selv om udsigten fra vinduespladserne i den gule stue var fantastisk på årets sidste sommerdag.

1  Tak, JanHolstebro
Anmeldt 24. august 2019 fra mobile enheder

Skønneste oplevelse

Vi fik en god kop kaffe med de dejligste kager til. Prisen høj, men passede til stedet og kvaliteten.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Indblik

Rejsende, der kiggede på Svinkløv Badehotel Restaurant, kiggede også på

Slettestrand, Jammerbugt Kommune
Fjerritslev, Jammerbugt Kommune

Fjerritslev, Jammerbugt Kommune

Har du været i Svinkløv Badehotel Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!