“Superb Frokost”

Køkkener: Fransk, Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 6. juli 2016

Reserverede bord til frokost på Svinkløv Badehotel og fik OK til at kunne medbringe vor hund, en Cavalier King Charles Spaniel. Ved ankomst fik vi bord i blå stue og bestilte en fiskeretten “Smørstegt rødspætte” og vin hertil. Betjening er venlig og serveringen er forholdsvis hurtig - selv om et lille skilt antyder, at restauranten er en stressfri zone, og at maden prioriteres højt. Sidstnævnte lever Svinkløv Badehotel helt op til. Helt igennem en god oplevelse og udsigten til strand og hav er bare uovertruffen.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, 619pere

Anmeldt 26. juni 2016

1. dag fik vi hel rødspætte - super lækkert
2. dag fik vi en 4 retters St. Hans menu, som var overordentlig lækker og indbydende. Hjemmebagt brød og smør ad libitum!

Tak, hanneholmjoergensen
Anmeldt 19. juni 2016

Vi var fire der hver især fik noget meget lækkert, bestemt et besøg værd. Fiskesuppe, 2 stk muslinger og fiskefrikadeller, og selvfølgelig den pragtfulde lagkage..

1  Tak, Else K
Anmeldt 18. juni 2016

Vi kom inden kaffetid og de havde travlt med frokostgæster, men de var så venlige at finde et bord så vi kunne få kaffe og en meget velsmagende Valnøddelagkage

Tak, Svend Erik N
Anmeldt 11. juni 2016 fra mobile enheder

Vi takker for den mest fantastiske mad oplevelse endnu en gang.
Her går man aldrig galt i byen!
Her er maden og gæsten i fokus.

1  Tak, LouiseToftJensen

Rejsende, der kiggede på Svinkløv Badehotel Restaurant, kiggede også på

Slettestrand, Jammerbugt Kommune
Fjerritslev, Jammerbugt Kommune

Fjerritslev, Jammerbugt Kommune

Har du været i Svinkløv Badehotel Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!