Blokhus Salt
Flinke mennesker, fodbad og the

De er så søde, dem der arbejder der og vi fik fodbad som jeg elsker og the af de fineste prinsesse... læs mere

Anmeldt d. 13. august 2020
JulieBruunSchmidt
Sjov, speciel og anderledes oplevelse

Jeg besøgte stedet sammen med min familie. Vi fik en fin rundvisning på stedet, som udover salt... læs mere

Anmeldt d. 6. august 2020
164malenes
Danmark
fra mobile enheder

Google
De mest populære ture og aktiviteter i og omkring Blokhus
fra 125,57 $
fra 144,89 $
fra 144,89 $
Anmeldt d. 24. juli 2020 fra mobile enheder

Jeg ved ikke helt hvad jeg havde forventet, men dette er en anderledes oplevelse.
Vi havde været på vandretur og synes det kunne være sjovt med et kop kaffe og et fodbad, som tilbydes af Blokhus Salt.

Tak, Kosmos1963
Anmeldt d. 13. juli 2020

Indledte (også) dette års ophold i Blokhus hos Blokhus Salt. For ja, vi (4) har været der før, men denne dag med regn og rusk indbød i den grad til at krybe indendørs med et godt fodbad og en kop kaffe/te samt pæretærte (mums!). Fik også fyldt varelageret hjemme op med fodbadesalt, skrub og kryddersalt. Havde en god snak med værten medens stress og spændinger lige så stille løb ned i fodbadet. Det er altså en god måde at starte/holde ferie på.

Tak, MarianneJ597
Anmeldt d. 7. juli 2020 fra mobile enheder

Meget spændende besøg. Engageret vært der var god til at fortælle. Hyggelige omgivelser.
Fedt at se de gamle biler.

Tak, MajN10
Anmeldt d. 7. juli 2020 fra mobile enheder

Absolut et besøg værd, hvis du er i Blokhus. Meget engageret værter, som viste os rundt og fortalte en masse om salt, hvordan de laver det osv..

Tak, 319cathrinen
Anmeldt d. 6. august 2019

Blokhus salt (saltcenter) bød på en hyggelig atmosfære. 25kr for rundvisning og forklaring af hvordan der blev lavet salt. Derudover kun 25kr for fodbad og kaffe. Det var billigt, hyggeligt og informerende. Det kan klart anbefales

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, Anja S