“Godt til prisen!”
Anmeldelse af Sason Familie Restaurant

Sason Familie Restaurant

Sidste feriedag, på vej hjem. Skulle bare ha’ noget at spise, og fandt en P-plads lige overfor denne restaurant, så besøget var tilfældigt. Bestilte grilltallerken og kalvekød på spyd (shizkebab). Begge dele var overraskende godt! Varmt, velkrydret og mørt kød. Spyddene var garneret med en løg/rød peber kompot i en lækker fond, der smagte super! Den lille skål salat, der var en del af tilbehøret, overraskede også positivt med en dejlig dressing, hvilket normalt ikke er tilfældet på et pizzeria. Vi sluttede af med en irish coffee, som også overraskede. Smagfuld, lige præcis sød, men ikke for sød og med et tilpas lag ægte flødeskum. Middagen for 2 Inc. 2 øl og kaffe var yderst rimelig. Jeg kører gerne fobi Blokhus igen for at spise her‼️

Tak, InaMariaBarbara

Anmeldt 31. maj 2020

Maden vi fik var veltilberedt og deres hvidløgsbrød var virkelig værd at skrive hjem om. Der er ikke sidste gang jeg svinger forbi der.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, Gitte Schrøder G
Anmeldt 19. februar 2020

Super gode pizzaer, super god og søde ejere, pizza nr 35 er helt i top plus American pizza - alt i alt en god oplevelse

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Ninna69_13
Anmeldt 31. oktober 2019

Var forbi i efterårsferien og nød et par frokosttilbud her. Fruen fik burger tallerken og jeg fik en kebab tallerken. God, varm, velsmagende mad og der var nok til at selv jeg blev mæt.

Her kommer vi helt sikkert tilbage til.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Bjarne F
Anmeldt 29. juli 2018

Kort sagt. Rigtigt sød og opmærksom betjening. Høj kvalitet indenfor genren, hvor særligt pizza-udvalget og pizza-oplevelsen er rigtigt positiv. God hyggelig stemning (hvor man faktisk følge sig hensat til de typiske middelhavs-restauranter pga varmen og stemningen). Placeret super centralt i Blokhus gør Sason til en konstant vinder

Dato for besøg: juli 2018
Tak, AndersMonrad

Rejsende, der kiggede på Sason Familie Restaurant, kiggede også på

Blokhus, Jammerbugt Kommune
Blokhus, Jammerbugt Kommune

Har du været i Sason Familie Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!