“Casa Blanca Blokhus”
Anmeldelse af Café Casa Blanca

Café Casa Blanca
nr. 22 af 24 Restauranter i Blokhus
Anmeldt 2. juli 2020

Har aldrig oplevet ringere mad. Kunne ikke have lavet det så dårligt selv. Min datter og jeg fik noget kylling(vil skyde på overlår eller hønsekød), der var tørt og som der var hældt en dåse krydrede flåede tomater over. Lidt blandet salat, tomat, agurk og løg og lidt fritter. Min mand fik en skinkeschnitzel med købe-revet ost og kapers over.
Ingen atmosfære eller hygge. Søde tjenere, men de formåede ikke at ændre på det generelle billede.
Vi kommer aldrig igen og kan ikke anbefale stedet.

Tak, karinasP2190VS

Anmeldt 31. maj 2020

Elendig betjening med langsom eller ingen reaktion fra tjenerne. Maden var ok men aldrig et sted vi skal hen igen.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, charlottem392
Anmeldt 21. maj 2020 fra mobile enheder

Maden så fin ud, men smagen var middelmådig. Fisken i stjerneskuddet var dobbelt-dobbelt paneret = meget lidt fisk og mest rasp. Generelt en stor eftersmag af friture.
På trods af at der kun var et hold gæster ud over os, kom tjeneren ikke og forhørte sig om maden var ok eller på anden måde var synlig.

Dato for besøg: maj 2020
1  Tak, Eenmening
Anmeldt 23. september 2019

Virkelig en tam buffet de har lavet. Maden smagte dårlig og ofte virkede det til, at maden var blevet opvarmet alt for mange gange. Jeg kan absolut ikke anbefale at spise her.
Betjeningen var dog hyggelig, men det er jo maden man går der for.

Dato for besøg: september 2019
Tak, norway_peter
Anmeldt 9. august 2019

Besøg den aldrig. Total dårlig. 8 Pers total skuffet. Vi fik alle buffet virkede som om det hele havde været varmet op mere end en gang, ungerne glædede sig til dessert med pandekager de var simpelhen uspiselige lige som pap. Vi spurgte efter nogen nye og det kom dog, men heller ikke en drøm.
Find et andet sted at spise.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Stina M

Rejsende, der kiggede på Café Casa Blanca, kiggede også på

Blokhus, Jammerbugt Kommune
Blokhus, Jammerbugt Kommune

Har du været i Café Casa Blanca? Fortæl om dine oplevelser!