“Hyggelig men dårlig mad Hyggeligt”
Anmeldelse af Restaurant Futten

Restaurant Futten
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer

Hyggelig men dårlig mad
Hyggeligt sted til en øl, men maden kan ikke anbefales. Fik 3 septembermenuer, hvoraf de 2 blev sendt tilbage til køkkenet. Vi fik 2 nye, hvor en af dem var nogenlunde, mens den anden kom retur til køkkenet igen med besked om at vi vist hellere måtte få en alm. hakkebøf. Det burde ikke ku galt. Hakkebøffen var fuldstændig gennemstegt og smagte ganske forfærdelig....var det mon kød?
Servitricen var ualmindelig sød og beklagede mange gange. (Futten det kan I ikke være bekendt at byde en medarbejder og jeres gæster)
Vi betalte dog kun for 2 menuer, men det var ikke en god oplevelse til fejring af en fødselsdag.

Dato for besøg: september 2020
Tak, 958flemmingl

Anmeldt 7. september 2020

Jeg har meget svært ved at forstå, hvorfor Futten har så gode anmeldelser, det må mere være et spørgsmål om hygge end om mad...
Hygge oplevede vi ikke meget af, da der på en travl lørdag sidst på sæsonen ikke var plads i den eller hyggelige krostue men kun på den "overdækkede og opvarmede terrasse".
Tja jeg kan ikke benægte, at den var overdækket, men varme var der sgutte meget af, da de alt for få elektriske varmeelementer kæmpede en helt forgæves kamp mod 16° og træk/blæst, heldigvis var der tæpper, som vi kunne "mumificere" os i.
Maden blev forbavsende hurtigt serveret, måske en kende FOR hurtigt: Pariserbøffen var en smule til den røde side og stjerneskuddet lignede noget, som var smidt lidt tilfældigt på en tallerken og jeg har svært ved at forestille mig, at stjerneskuddet skulle være uden dressing, det er (heldigvis) første gang jeg har oplevet dette...
Dumt og ærgerligt, for råvarerne var absolut til den gode side: Friske fisk, sprøde asparges, kvalitetsrejer, smørstegt brød, osv.
Betjeningen var god og opmærksom, selv om de havde travlt.

Dato for besøg: september 2020
Tak, frpe1960
Anmeldt 28. august 2020

Var herinde med min familie. Hyggeligt sted men maden var ikke noget at råde hurra for. En såkaldt ‘wienerschnitzel’ bestod af to klumper kød, voldsomt paneret og det var så varmt som kun mad kan være når det er varmet i mikrobølgeovnen. Derudover var kødet også utrolig sejt og 2/3 af Indholdet på tallerknen bestod af ærter. Rødspætten havde en gennemtrængende bismag. Utrolig dyrt I forhold til hvad man fik. Restaurant Nordstjernen som er Futtens nabo har langt bedre mad til præcis de samme priser.

Tak, ThomasJensen5639
Anmeldt 22. august 2020

Vi skulle bare Lie ha et pitstop. Efter en længere gåtur i de små gader trængte vi til en kold Øl. Vi lod os Næsten friste af den flotte buffet. Sad i gården og nød stilheden.

Tak, Davs1964
Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Lækkert aftensmad med lidt for en hver smag. Børnevenlige retter. God idé at reservere bord, hvis man vil sidde indenfor om aftenen. Utrolig venligt personale.

Tak, 265karinap

Rejsende, der kiggede på Restaurant Futten, kiggede også på

Blokhus, Jammerbugt Kommune
Blokhus, Jammerbugt Kommune

Har du været i Restaurant Futten? Fortæl om dine oplevelser!