“Tristt turistmad”

Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 4. juli 2020

En virkelig kedelig, gråstegt bøf af noget meget finthakket industrikød i burgeren. Brasede kartofler, som havde ligget meget længe i hvad man end braser kartofler i på stedet, kombineret med en dødstegt wienerschnitzel udgjorde den anden servering. Den sidste servering - en gryde med svinekød i en flødesauce, hvortil serveredes en bagt kartoffelmos - var, i sin egenskab af spiselig, besøgets absolutte kulinariske højdespringer. Betjeningen var venlig og imødekommende, hvilket må skyldes, af at feriegæster holder gode miner til slet spil.

Tak, Steen O

Anmeldt 3. juni 2020 fra mobile enheder

Familie på 4 til frokost, hvor der bestilles 3 burgere og en pariserbøf.
Burgere var gennemsnitlige, men vi snakker til priser langt over gourmet burger steder, selv i København, så ikke pengene værd.
Kedelig pariserbøf som var en bøf oven på et toastbrød - der var ingen æggeblomme og rødbederne lå i skiver???
Maden er alt for dyr ift kvalitet og niveau, og jeg giver den 3. Stjerne for hurtig betjening og at man får sin fadøl i et originalglas af den øl man bestiller.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, mmellesen
Anmeldt 24. maj 2020

Når man sælger maj menu med speciale hvide asparges må der ikke være udsolgt kl 19.30 lørdag aften og man ikke får det at vide at tjeneren der kommer med menu kort. Det er for ring

Dato for besøg: maj 2020
Tak, 645annettef
Anmeldt 27. april 2020

Super god servering, hurtig levering af drikkevarer og mad og lækker tilberedt og friske råvarer. Og der er nok på tallerkenen

Stedet er i smukke omgivelser med historie, det er muligt og sidde ude

Dato for besøg: marts 2020
Tak, Bettina Ø
Anmeldt 2. april 2020 fra mobile enheder

Vi hentede her til aften stjerneskud. Desværre levede det ikke op til forventningerne, råvarerne som fisk, rejer og laks var som sådan gode, men det blev fuldstændig ødelagt af at være tildækket med en meget fed thousand Island dressing og mayonnaise. En god ide, kunne være at servere dressingerne ved siden af, så man selv kan dosere - og servere det på et lidt mere lækkert brød, end en skive toast brød.

Dato for besøg: april 2020
Tak, Dream766098

Rejsende, der kiggede på Restaurant Futten, kiggede også på

Blokhus, Jammerbugt Kommune
Blokhus, Jammerbugt Kommune

Har du været i Restaurant Futten? Fortæl om dine oplevelser!