Priceline
Agoda.com
Priserne leveres af vores partnere for ét værelse med variable opholdsregler som oplyst af ejendommen og afspejler værelsespriserne pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Anmeldt d. 17. juli 2021 fra mobile enheder

Meget rent og pænt sted - selv ugebladene i opholdsrummet var lagt i “vifte”.
Venlig og imødekommende modtagelse, og vi blev vist hele vejen til værelset og fik en lille rundtur.
Sengene var opredte ved ankomst - en dejlig luksus.
Kan anbefales :)

Dato for ophold: juni 2021
Tak, Rikke R
Anmeldt d. 8. september 2020

Værtinden gør et stort stykke arbejde for at man skal være glad og tilfreds som gæst. Et dejligt sted hvor roen sænker sig over én, mens man lader batterierne op igen. Bedste anbefalinger fra en kræsen rejsende.

Dato for ophold: september 2020
1  Tak, Mogens J
Anmeldt d. 20. juli 2020

Ligger rigtig godt! Både med få km til fårup sommerland og blokhus.

Vi brugte det så vores lille familie kunne få flere dage i fårup sommerland.

Der var den sødeste service ligefra da vi ringede og bestilte! Rigtig venlig og imødekommende personale!

Og værelset vi bode i var fint til prisen og rent.

Vi kom til at bo tæt ved det hyggelige fællesopholdsrum, hvor der både var sofahjørne med tv og et hjørne med spil og legetøj til børnene.

I forlængelse til fællesrummet er der et større fælleskøkken, hvor der ikke manglede noget.
Her er køleskab og fryser til at hensætte madvarer. (Vi brugte det så vi selv kunne smørre madpakker til fårup sommerland) Envidere er der 4 vaske og god mulighed for at vaskeop efter sig.

Yderligere kan jeg nævne at der er legeplads og volleyball bane på udearelet.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, N4839AMdonnak
Anmeldt d. 3. januar 2019 fra mobile enheder

Rigtig dejligt lille sted med en fantastisk værtinde . Vi boede der en enkelt nat, da vi ville se julelysene i Skulpturparken. Selve vandrehjemmet var også fint pyntet med julelys.
Fint værelse m. bad, god seng, 2 dejlige opholdsstuer og et megafint køkken. Overalt fint og rent. Morgenmaden var over vandrehjems standard.... selvom vi lige der midt på ugen var de eneste gæster. Billigt. En overnatning for 280 kr. for os 2 og så 65 kr. pr. pers. for morgenmad...
Kan varmt anbefales

Dato for ophold: december 2018
Tak, Laila A
Anmeldt d. 28. august 2016 fra mobile enheder

Super fine værelse, rene, pæne og vedligeholdte. Store fine fælleslokaler samt fine muligheder for madlavning i stort fælles køkken. Både ude og inde er der også aktiviteter for de små. Et helt perfekt ophold, som vi sagtens kunne finde på at besøge igen.

Dato for ophold: august 2016
1  Tak, Tommy M