Gode forlystelser

Rigtig god dag. Vi kom nogle af de sidste dage i juli 2020. Der var højt 25 min. kø til de store... læs mere

Anmeldt for 2 dage siden
hansensis
Fantastisk

Vi har haft 10 vidunderlige timer i dette sommerland. Stor tak til hele personalet, der var meget... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
J2106
Hundige, Danmark
fra mobile enheder

Google
De mest populære ture og aktiviteter i og omkring Blokhus
fra 124,37 $
fra 143,50 $
fra 143,50 $

Vi har boet en enkelt overnatning på Hotellet, i et familie værelse.
Alt har været perfekt(undtaget vejret), og ALT det unge personale på både hotellet og i parken er simpelthen så flinke og service-mindede.
Om aftenen var der en super lækker buffet, og til frokost dagen efter spiste vi lækkert smørrebrød.
Det skal siges at jeg ikke havde de store forventninger da mine kone bookede turen, men jeg tænkte “jeg tager sgu en for holdet”.
Men med virkelig lækker mad, til en fornuftig pris, så tager jeg også hjem med et smil på læben.

1  Tak, frank_hjorhoy_dk

Vi havde glædet os meget til en dag i Fårup, med 3 store teenagere, som har brug for noget action i en lang sommerferie. Parken ser dejlig og velholdt ud, ren og pæn, og der er masser af folk der kan hjælpe. Men attraktionerne kørte simpelthen med så lav deltagelse, at køerne blev time-lange. Ofte kørte en vogn med kun 1 eller 2 mennesker, og det virkede helt uorganiseret, da den så efterfølgende kunne køre med nogle flere. Det værste var den nye rutsjebane Saven, hvor der er mange pladser, men alle bortset fra de to øverste, kørte tomme nogle gange.
Restriktioner skal selvfølgelig overholdes, men hvis man kører med en belægning på Max 25%, så ville det være klædeligt, hvis dette afspejlede sig i billetprisen. Vi betalte jo fuld pris alle 5, og endte med at nå 5 ture fra klokken 13 til klokken 19, hvor parken lukkede. Langt det meste af dagen stod vi bare i kø.
En organisering kunne have afhjulpet dette, hvis man som mange andre steder spørger folk hvor mange de er, og så fylder vognene op med det, der er muligt. Men at sende vogne ud med 10-25% belægning til fuld pris, det virker helt ærligt som udnyttelse af situationen. Det stod nemlig alle steder, at man jo kunne opgradere, hvilket så ville give lidt ekstra på entre indtægten.
Mange gæster undrede sig højlydt over den meget uens måde at forholde sig til restriktionerne på. F.eks. måtte vi gerne stå mange i kø relativt tæt, men kun sidde ganske få i vognene til de store attraktioner. Og nogle steder, som f.eks. Nøddesvinget, der var slet ingen restriktioner, alle sæder var i brug, og man sad rimelig tæt.

På den positive side, var maden virkelig god og original. Vi fik de lækre hotdogs, som er lavet med at wordly twist, og det var en vildt god ide! Desværre måtte vi også her vente i lang lang tid. Ikke fordi der var ret meget kø, men fordi den stakkels ekspedient simpelthen ikke havde nogen anelse om, hvordan man er effektiv. Han var meget optaget af at spørge, om vi havde en god dag, og hvor vi kom fra, hvilket jo var vældig sympatisk, men vi ville faktisk hellere have effektiv og hurtig betjening. Hæld colaerne op mens du varmer brødet, hent flere brød af gangen når du skal ud efter noget, og ikke kun 1 pose, hold øje med din kø, og smid nogle flere brød og pølser på grillen, så de er klar. Og så gem stand up komikken som en bonus til når maden bare kører. Og så lige et ekstra trick - hav kniv og gaffel i hver bod, så man ikke skal stå i en ny lang kø i en anden bod efter det!!

Vi stod i kø i en halv time efter Bubble Waffels.
Lige overfor Bubble Waffle boden, som havde rygende travlt, stod en pige i en hotdog stand, som ikke havde en eneste kunde i al den tid, vi stod der. Hun brugte tiden på at skyde med vandpistol efter kunderne. Igen - sjovt - men hun kunne ha hjulpet i waffelboden imens hun holdt øje med sin egen bod.
Mens vi stod der, var der mange, der gav op. Og hvor er det ærgerligt for Jer, for I mister jo penge på den ineffektivitet. Næste gang tager folk deres egen mad med - eller kører i Djurs.
Og så lige endnu en ting - en af attraktionerne var nede mange gange pga tekniske vanskeligheder - så der mistede man lige endnu en mulighed.
Det virker som om parken i den grad mangler ledelse på mange felter, oplæring af det unge personale, struktur og systematik. Med mindre det er en bevidst strategi, for at sælge flere “kom tilbage” billetter. Vi føler os klart snydt, vi kom i uge 27, parken virkede på ingen måde overfyldt, og alligevel endte vi med at tilbringe næsten hele dagen i kø. Det havde været okay til halv pris, men på absolut ikke til fuld pris. Alt, alt for dyr dag! Vi håber I får styr på det til højsæsonen (det var det her ikke engang!), for ellers så bliver det et mareridt for gæsterne - og et meget dyrt et af slagsen :-(

Tak, Majbritte1

Vi havde 2 dage der i vores ferie. Meget hyggeligt inde i skoven og personalet skal virkeligt roses for venlighed og engagement. Vi havde børn på 2 og 4 år og var meget på legepladser, børnetivoli, heste mm. Stort hit. Der var en del ventetid til de vildere forlystelser, men det mærkede vi ikke noget til.

Tak, christiansK5571AD

Hej

Står her i køen til den gamle rutchebane, hvor vi indtil videre har stået i 45 min. Med nuværende tempo kommer vi til at stå her sammenlagt i 90 min. Grunden er at der kun er personer forrest og bagerst i vognen, så den kører med mellem 4-8 mennesker ad gangen. Dette er sikkert regler man er underlagt og er helt fint, men så skal man også begrænse antal mennesker i parken. Her er der åbenbart ingen begrænsninger, da vi ringede og forhørte os om det samme før vi tog afsted og her var svaret at der ingen begrænsninger var og at der var plads til 250.000 mennesker. Det er jo fint at få betaling for alle før man ender i en håbløs kø og hvis vi er heldig kan vi sikkert nå 4 forlystelser. Vedhæftede billede viser køen til den gamle trærutsjebane.

Tak, grothfriis
Anmeldt d. 22. juni 2020

Jeg er ikke kommet derhen endnu, men jeg tror måske lidt rigtig meget at det bliver nogenlunde rigtig sjov at du ved det.

Dato for oplevelse: juni 2020
Tak, HullaAnalstrup