Gode forlystelser

Rigtig god dag. Vi kom nogle af de sidste dage i juli 2020. Der var højt 25 min. kø til de store... læs mere

Anmeldt i går
hansensis
Fantastisk

Vi har haft 10 vidunderlige timer i dette sommerland. Stor tak til hele personalet, der var meget... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
J2106
Hundige, Danmark
fra mobile enheder

Google
De mest populære ture og aktiviteter i og omkring Blokhus
Entrébillet
6 anmeldelser
fra 30,00 $
fra 124,61 $
fra 143,78 $

Vi havde 2 dage der i vores ferie. Meget hyggeligt inde i skoven og personalet skal virkeligt roses for venlighed og engagement. Vi havde børn på 2 og 4 år og var meget på legepladser, børnetivoli, heste mm. Stort hit. Der var en del ventetid til de vildere forlystelser, men det mærkede vi ikke noget til.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, christiansK5571AD

Hej

Står her i køen til den gamle rutchebane, hvor vi indtil videre har stået i 45 min. Med nuværende tempo kommer vi til at stå her sammenlagt i 90 min. Grunden er at der kun er personer forrest og bagerst i vognen, så den kører med mellem 4-8 mennesker ad gangen. Dette er sikkert regler man er underlagt og er helt fint, men så skal man også begrænse antal mennesker i parken. Her er der åbenbart ingen begrænsninger, da vi ringede og forhørte os om det samme før vi tog afsted og her var svaret at der ingen begrænsninger var og at der var plads til 250.000 mennesker. Det er jo fint at få betaling for alle før man ender i en håbløs kø og hvis vi er heldig kan vi sikkert nå 4 forlystelser. Vedhæftede billede viser køen til den gamle trærutsjebane.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, grothfriis
Anmeldt d. 22. juni 2020

Jeg er ikke kommet derhen endnu, men jeg tror måske lidt rigtig meget at det bliver nogenlunde rigtig sjov at du ved det.

Dato for oplevelse: juni 2020
Tak, HullaAnalstrup
Anmeldt d. 19. juni 2020

Boede på deres lækre hotel, og første nat var der strømafbrydelse pga tordenvejr. Børnene blev bange, så vi gik i receptionen og satte os for at spille lidt kort og få lidt ro over børnene, mens vi ventede på strømmen kom tilbage. Det søde personale der havde vagt om aftenen d. 19 juni, kom med popcorn, chips og forærede begge drenge en bamse <3
Håber de læser denne anmeldelse, da de fortjener ekstra ros, de gjorde en stor forskel for drengene. Tusind tak!
Vi vender helt sikkert tilbage, og vil klart anbefale stedet til andre.

Dato for oplevelse: juni 2020
1  Tak, 754betinab
Anmeldt d. 23. maj 2020

Skønt sommerland med service i top. Dejligt med imødekommende og venligt personale. Danmarks hyggeligste skovtur

Dato for oplevelse: august 2019
1  Tak, Pia1219