Super sommerland .... undgå buffet restaurant

Rigtig dejlig park beliggende i skov. Der er gode forlystelser til alle aldre. Da vi var der i... læs mere

Anmeldt i går
Thomas J
Super tur

Vi er en familie på 4 voksne og havde ikke behov for at være i parken hele dagen, derfor var jeres... læs mere

Anmeldt for 2 dage siden
Susan J
Nyborg, Danmark

Google
De mest populære ture og aktiviteter i og omkring Blokhus
fra 125,56 $
fra 144,88 $
fra 144,88 $
Anmeldt d. 3. juli 2016 fra mobile enheder

Var afsted med familien på 5 voksne og 2 børn på 4 og 6 år. Mødte kun venligt personale der gerne gjorde noget ekstra for børnene. Der var forlystelser til alle typer. Både de vilde og stille. Kan klart anbefales.

Dato for oplevelse: juli 2016
Tak, andreass_ea
Astrid P, Gæsteansvarlig hos Fårup Sommerland, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. juli 2016

Hej Andreas,

Tusind tak fordi du tog dig tid til at anmelde os på Tripadvisor. Vi gør meget ud af, at have oplevelser og attraktioner til både store og små :-)

Anmeldt d. 3. juli 2016

Vi havde en regnfuld dag i Fårup Sommerland, men på trods af det, så havde vi en god dag. Da vi havde været i River Rafting, blev de 2 af os næsten helt gennemblødt, og så var servicen så høj og god, at jeg fik lov til at kører tilbage til vores campingplads og hente tørt tøj, og kom ind igen uden at skulle betale indgang igen.
Vi havde oprindeligt købt 2 dags billet, men da vi var forhindret af private årsager til at komme på dag 2, så fik refunderet pengene for dag 2.
Så alt i alt en kanon dag

Tak, AnnemarieR62
Astrid P, Gæsteansvarlig hos Fårup Sommerland, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. juli 2016

Hej Annemarie,

Tusind tak for din fine anmeldelse af Fårup Sommerland her på Tripadvisor.

Hvor er det skønt at høre, at I havde en dejlig dag i Fårup – selvom det var en regnfuld dag :-)

Anmeldt d. 1. juli 2016

Vi har netop været i Fårup Sommerland for første gang. Vi har prøvet en del forlystelsesparker på Sjælland, men Fårup Sommerland slår alt. Vi blev mødt af det mest søde og hjælpsomme personale lige fra start til slut. Forlystelserne var fantastiske for os alle. Der er simpelthen noget for enhver smag. Vi fik masser af ekstra ture, da der ikke var så mange mennesker. Parken var super hyggelig, ren og pæn. Der var så mange steder at slå sig ned undervejs. Genialt med fri afbenyttelse af Weber grill flere steder i parken, så man selv kan medbringe kød og grille. Maden vi spiste var lækker og frisk, og blev serveret af den mest søde og smilende jyske pige. Selv toiletterne var dagen igennem rene og hygiejniske. Skøn skøn dag med familen (2 voksne og 3 større børn). Vi glæder os til næste besøg en gang ved lejlighed.

1  Tak, CharlotteB630

Hej Charlotte,

Tusind tak for din fine anmeldelse af Fårup Sommerland her på Tripadvisor.

Hvor er det skønt at høre, at jeres først tur i Fårup var en rigtig god oplevelse  Vi glæder os til at se jer igen.

Anmeldt d. 22. juni 2016 fra mobile enheder

Vi kommer her jævnligt, da vi har små børn og sommerhus i nærheden. Vi modtages altid af et oplagt og imødekommende personale. I rutchebaner får man ekstrature når det er muligt - til stor glæde for børnene. Her er plads, vedkommenhed og sjov til store såvel som små. Klart et besøg værd.

1  Tak, Annehedegaard
Astrid P, Gæsteansvarlig hos Fårup Sommerland, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. juni 2016

Hej Anne,

Mange tak fordi du tog dig tid til at anmelde os på Tripadvisor. Det sætter vi stor pris på!

Hvor er det dejligt at høre, at I er glade for at komme i parken :-) Vi går meget op i, at der skal vores forlystelser og oplevelser til hele familien - både store og små. Vi håber, I får nogle gode timer i parken i sæson 2016.

Anmeldt d. 19. juni 2016 fra mobile enheder

Altid god stemning blandt personalet..
Super sjove forlystelser om man er barn eller voksen. Vandlandet kan klart anbefales :)

Tak, Katrine E
Astrid P, Gæsteansvarlig hos Fårup Sommerland, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. juni 2016

Hej Katrine.