“Historiske lokaler, jævn kromad”
Anmeldelse af Strandingskroen

Strandingskroen
Køkkener: Dansk
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Udendørsservering
Beskrivelse: Glædelig jul og Godt nytar Vi holder lukket i Januar og februar Abner igen 6/3 2019. Med venlig hilsen Team Strandingskroen
Anmeldt 5. juli 2016

Lokalerne hæmmer af historie, stilen er veludført, men maden er desværre ikke helt på samme niveau. Vi fik Tirsdagspætte, som bestod af en Pandestegt rødspætte med garniture, kartofler og smørsauce. Først det positive, rødspætten smagte dejligt, men kartoflerne var ikke lune, garniture bestod af 1 hvid og 1 grøn asparges! Min partner bestilte desuden pommefrites til, men de var så overfriteret med en bismag af forkullethed. Synd at historiens vingesus ikke rækker helt ud i køkkenet, måske chefkokken havde en fridag. Serveringen var som sådan okay, men da vi spurgte hvor øllet kom fra, fik vi forklaret at det var lokalt, et eller andet sted i Nordjylland, vi kan dog oplyse at Gourmetbryggeriet ligger i Roskilde.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, MrFierrilo

Anmeldt 17. maj 2016 fra mobile enheder

Frokosten var arrangeret samtidig med restaurantens tilbud på søndagsfrokost til 138 kr pr. Kuvert.
Betjeningen var sød og venlig, men ikke helt professionelle, sildene på buffeten var indkøbte, og de stegte sild i eddike var kolosale, og burde være mindst halveret, brien og blåskimlen var ikke modne, ellers en nydelig buffet.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, Christian N
Anmeldt 25. april 2016

Havde bestilt 2 forskellige arrangementer, det ene kaffe og kage, det andet et middagsselskab. Servicen var fra start til slut i top. Betjeningen opmærksom og meget venlig. Kan kun anbefale stedet.

Dato for besøg: april 2016
Tak, Kml499
Anmeldt 26. marts 2016

Var inviteret til hyggelig påskefrokost, og fik en skøn varieret buffet med alt fra marineret sild, til lækre skidne æg og forskellige pålæg. Der var nok af alt og det var godt.

Dato for besøg: marts 2016
Tak, Helle K
Anmeldt 19. marts 2016 fra mobile enheder

Efter en travl arbejdslørdag i anledning af godt forårsvejr, gad vi (2 voksne) ikke lave aftensmad. Faldt da over en annonce i lokalavisen med marts tilbud med tre retter mad, så vi tog afsted. Kroen var, som altid, hyggelig og rar, og vi fik 3 retter veltillavet mad (laks, svinekoteletter og is, alt med lækker tilbehør). Dertil hhv. Fur Bock og et solidt glas rødvin. Vi blev alt for mætte og betalte knap kr 500. Fra nu af holder vi bedre øje med hvad Strandingskroen tilbyder...

Dato for besøg: marts 2016
Tak, ulrikms

Rejsende, der kiggede på Strandingskroen, kiggede også på

Blokhus, Jammerbugt Kommune

Har du været i Strandingskroen? Fortæl om dine oplevelser!