“Lækker italiensk mad”
Anmeldelse af Salino

Salino
nr. 16 af 25 Restauranter i Blokhus
Anmeldt 24. august 2020 fra mobile enheder

Var meget overrasket - indbudt til konfirmation og spændt på hvorledes man tackler det. Rigtig lækkert forret og derefter buffet med mange forskellige specialiteter. Hygiejnen var i top,
handsker og desinfektion alle steder. Venlig og rar betjening.

Tak, gretebruun1

Anmeldt 20. august 2020 fra mobile enheder

Hyggeligt lokale, meget behagelig personale. Hurtig servering. De bedste pizzaer vi har fået siden vi var i Italien for 2 år siden. Her kommer vi igen

Tak, NorthStar795451
Anmeldt 14. august 2020 fra mobile enheder

Virkelig lækker mad
To skønne og ikke for tunge forretter samt to super lækre hovederetter alle med nybagt brød

Tak, 663annetteh
Anmeldt 6. august 2020 fra mobile enheder

Kedelig og smagsløs Carbonara - det havde næsten været det samme hvis man selv kogte en pakke pasta fra købmanden :-(
Spild af penge..

Tak, Q1747VWjacoba
Anmeldt 20. juli 2020 fra mobile enheder

En aften der bød på skøn mad, smagen af det italienske levede helt op til vores forventning. Tä selv bord og en fl. rødvin Ripasso. Der blev taget alle forholds regler mht. Corona. Det er unge tjenere der ikke har erfaring i at skinke vin ved bordene. Det lever vi med, i er flinke og søde kære tjenere.

Tak, B5493HPbrianm

Rejsende, der kiggede på Salino, kiggede også på

Blokhus, Jammerbugt Kommune
Blokhus, Jammerbugt Kommune

Har du været i Salino? Fortæl om dine oplevelser!