“Mindre kundevenligt køkken”
Anmeldelse af Highway 66

Highway 66
nr. 21 af 24 Restauranter i Blokhus
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Mindre kundevenligt køkken skal man lede længe efter, vi bestilte spurgte tjeneren hvad det ville koste at få den dobbelt bøf, da 150 gr for en mand ikke er meget, burgeren kostede 99 incl pommes og salat, tjeneren vidste det ikke så ville spørge køkkenet, han vendte tilbage og sagde 50 kr !!!! for 150 gram hakkekød !!! Han forstod det heller ikke men det var prisen, hvis vi ikke havde bestilt drikkevarer var vi gået igen, fik så vores “almindelige” burger med en noget tør bolle, så konklusionen er, besøger aldrig stedet igen. Desværre havde Futten optaget

Tak, kimjU4726BY

Anmeldt 3. december 2019

Vi besøgte stedet ifm at vi var i skulptur parken. Vi var 5 og blev placeretved et 4 mands bord med den sidste for enden så vi sad godt klemt.
Der gik lang tid inden maden kom. Bøffen var god og stegt som den skulle. Grøntsagerne var slatne og lignende noget der lige var kommet ud af mikroovnen og var smagsløse.
Der stod brugt service på flere af bordene og det stod der fra vi kom til vi gik og så travlt var der heller ikke.

Dato for besøg: november 2019
Tak, martinkirklarsen
Anmeldt 2. december 2019

Efter besøg i Blokhus Skulpturpark skulle vi have lidt aftensmad, 2 par, vi havde været der før og var tilfredse med maden dengang. undertegnede ssamt 1 mere fik ben, de var dejlig møre god smag, og en lækker barbeque dyppelse der tilnr. 3 fik en cheseburger, heller ikke noget at klage over. Min kone fik en hvidløgsbøf, den skulle være medium, men var rå i midten. Grønsager var sladne og duftede ikke friske. En for hende lidt kedelig oplevelse. Vi påtalte det for personalet, og det var de selvfølgelig kede af at høre. Vi kommer sikkert igen og håber oplevelsen bliver bedre.

Dato for besøg: december 2019
Tak, bcnr1
Anmeldt 27. november 2019 fra mobile enheder

Deal. Skuffende. Dog rigtig gode pomfritter. Desserten udeblev. Tjeneren var ikke nærværende. Med tanke på, hvad der ellers er af gode spisesteder i Blokhus, ja så er det ikke her vi kommer igen.

Dato for besøg: november 2019
Tak, Bitheide
Anmeldt 15. september 2019 fra mobile enheder

Fem venner besøgte restauranten en lørdag i sept og kun halvfuld. Vi bestilte 5 rib eyes med grøntsager og pommes fristes og øl til. Tjeneren var meget lidt vidende om udvalget var på lager men i fik dog bestilt. Maden kom samtidig men grøntsagerne lignede noget der kom fra en frosrpose og direkte via mikroovnen og var kedeligt og smagte dårligt. Den ene rib eye var halvvejs virkelig branket og da vi langt om længe fik tjeneren ned og beklagede os viste tjeneren ikk helt hvad han sku gøre. Han tilbød ikke ny steg eller nogen form for kompensation og ved betaling var der ingen kommentarer til os eller afslag. En omgang kaffe havde været velset og iøvrigt var begge tjenere fraværende under måltidet selv med kun Max 15gæster i restauranten. Håber niveauet er bedre andre steder i byen.

Dato for besøg: september 2019
Tak, 792benth

Rejsende, der kiggede på Highway 66, kiggede også på

Blokhus, Jammerbugt Kommune
Blokhus, Jammerbugt Kommune

Har du været i Highway 66? Fortæl om dine oplevelser!