Charlotte S
Horsens, Danmark

Kan slet ikke få nok af dette hotel

Anmeldelse af Strandhotellet
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 18. feb. 2024fra mobile enheder
Vi har været på Blokhus strandhotel for 2 gang nu, og bestemt ikke sidste gang.
Hotellet er hyggelig, og har alt det man skal bruge for at få en super god oplevelse. Sengene er i top.
Søde venlige og meget service minded personale der arbejder der.
Morgenmaden er bare dejlig.
Prisen for en enkelt overnatning, ligger i den rimelige ende.
Vi kommer helt sikkert igen.
Dato for ophold: februar 2024
Problemer med denne anmeldelse?
Svarede 22. feb. 2024
Tusind tak for jeres super søde og fine anmeldelse, vi er så glade for at kunne læse at i har haft nogle gode dage hos os.

Vi håber at få mulighed for at byde jer velkommen igen inden længe

Velkommen
      30.7 km fra Strandhotellet
      Fitnesscenter
      Vis flere hoteller i Blokhus
      Anmeldt d. 1. januar 2024 fra mobile enheder

Har haft fornøjelsen af Stramdhotellets Nytårsmenu🍾 Vi afhentede maden i formiddags og fra start blev vi mødt af venligt personale, som guide os igennem menuen. Tillige var der videoer og fantastisk forklaring om tilberedning og anretning. Når man selv skal varme sit mad op og gøre det klart er det tit med varieret resultat. Det Ian bestemt ikke siges om menuen. Alt sad lige i skabet og var af formidabel kvalitet. Der var virkeligt tale om “value for money”. Kan kun give den varmeste anbefaling til Strandhotellet, som altid leverer den mest fantastiske mad og service

Værelsestip: Nyd det
      Dato for ophold: november 2023
      Tak, Tnhals
      Tina Johansen, Gæsteservice/reception hos Strandhotellet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. februar 2024

Kære jer

Tusind tak for jeres fantastisk flotte anmeldelse, vi er glade for at kunne læse at i har nyt jeres nytårs menu fra Strandingskroen. Vi har forsøgt at gøre det ekstra let at gå til med både video samt guide.

Vi håber i for lyst til at gentage succesen næste år, og ønsker jer en skøn dag

Anmeldt d. 13. september 2023 fra mobile enheder

Alt var perfekt - fra de udsøgte le Corbusiertapeter til kerneydelsen - en god seng med en velskabt hovedpude.
      Personalet var servicemindede, nærværende og observante. Super morgenmad lokale lækkerier og friskpresset juice.
      Go fri hjemmebar
      Merete og Jens

Dato for ophold: september 2023
      Tak, Jens A
      Tina Johansen, Gæsteservice/reception hos Strandhotellet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. september 2023

Kære Jens

Tusind tak fordi i har taget jer tiden til at dele jeres oplevelse med os. Vi er utroligt glade for at læse at i har nyd både hotellet samt morgenmaden.

Vi håber at få mulighed for at byde jer velkommen igen inden længe og ønsker jer en skøn dag

Anmeldt d. 2. september 2023

Dejligt - og dyrt hotel . Vi havde et superior værelse med altan. Alt var rent og pænt. Badeværelset utroligt flot og velholdt. God seng, stort TV. Badekåber og tøfler. Fri minibar. Fint lille spa område. Glimrende morgenmad. Fik en enkelt middag i restaurant Blå, igen dyrt men godt. Den enlige tjener Ronny havde vældig travlt, men klarede det med godt humør. Hotellet er centralt beliggende i byen og med en kort gåtur til det skønne Vesterhav. Der er gratis parkering med 2 el- ladestandere. Vi kommer gerne igen.

Værelsestip: Kom i august eller start september
      Dato for ophold: august 2023
      Tak, 536susannel
      Tina Johansen, Gæsteservice/reception hos Strandhotellet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. september 2023

Tusind tak for jeres fine anmeldelse, vi er glade for at i har nydt vores værelser, spa samt morgenmad. Jeg vil glæde mig til at dele jeres anmeldelse med vores Restaurantchef Ronny samt resten af vores personale.

Vi håber at se jer igen inden længe

Anmeldt d. 12. august 2023 fra mobile enheder

Først vil jeg rose personalet, virkelig venlige og serviceminded og hver dag med et smil👍👍
      Hotellet er smukt, og meget roligt, fine værelser, og nu vi er ved værelserne… vi havde 3 overnatninger, rengøringen på værelserne er i den grad sjusket, til den pris forventer vi mere end at få tømt skraldespande, og en meget sjusket redt seng. Ingen kaffepletter, rødvinspletter osv var tørret af, ej heller armaturerne på badeværelset. Sand og nullermænd på gulvene og en meget lidt lækker toiletbørste fyldt med en andens efterladenskaber🫣
      Hotellet har stort potientiale, jeg håber der bliver strammet op på rengøring af værelserne.

Dato for ophold: august 2023
      Tak, metterikke

Tusind tak for jeres feedback efter jeres ophold, tak for de fine ord om vores personale. Desværre lyder det til at rengøringen har stået mål med den standart som vi normalt holder os her i huset. Hvilket er yderst beklageligt, I er meget velkommen til at kontakte os på mail for yderligere, info@strandhotellet-blokhus.dk

Anmeldt d. 6. august 2023 fra mobile enheder

12 dages cykelferie rundt i Nordjylland , har vi bl.a. boet på Strandhotellet. Et fantastisk smukt hotel, et fantastisk personale. Vi kom i regnvejr på elcykler, vi fik dem ind i havehuset. Vi fik vores værelser selv om vi kom i lidt god tid. Våde og kolde nød vi at lave kaffe på værelset. Efter en kort lur, drak vi vinen som også stod til os 👍🏻. Nød en time i wellness.
      Morgenmaden var den bedste af de 10 hoteller vi besøgte på vores tur.

Dato for ophold: juli 2023
      Tak, Lise F
      Tina Johansen, Gæsteservice/reception hos Strandhotellet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. august 2023

Kære Lise

Tusind tak for din fine anmeldelse, vi er rigtig glade for at i har nydt at være hos os, det betyder utroligt meget.

Vi håber at kunne byde jer velkommen igen inden længe og ønsker jer en god sommer

Tina Johansen