Fastlås den laveste pris fra disse websites
Tripadvisor188 US$
Hotels.com
Expedia.com188 US$
Priceline189 US$
Travelocity188 US$
Vio.com188 US$
Anmeldt d. 30. oktober 2022 fra mobile enheder

Fantastisk og hyggeligt hotel tæt på stranden med et sødt, meget imødekommende og smilende personale. Dejlige værelser og store altaner med strandhotel stemning og stilfuldt interiør. God mad og vin. Super ophold, som vi alle nød rigtig meget.

Tak, Tina A
Tina Johansen, Gæsteservice/reception hos Strandhotellet Blokhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. november 2022

Kære Tina

Tusind tak for jeres søde anmeldelse, og for at I har taget jer tid til at dele jeres oplevelse med os.

Jeg er sikker på mine kollegaer bliver glade når jeg deler jeres pæne ord med dem.

Vi håber at vi får muligheden for at byde jer velkommen tilbage her til Strandhotellet Blokhus.

Vi ønsker jer en dejlig dag.

Med venlig hilsen,

Anmeldt d. 17. oktober 2022

Booket ophold i Superior-værelse med 2 overnatninger (Klassisk ophold) i anledning af 30-års fødselsdag.

Vi ankom til hotellet torsdag eftermiddag 13/10 og blev taget godt imod af en sød receptionist, fik anvist værelse og forklaret lidt om hotellet. Fin start, men det gik desværre nedad bakke herfra.

Fint lille pool/wellness område, men man bør ikke være mere end maks 4-8 personer der ad gangen. Heldigvis virkede det ikke som om der var mange besøgende i dagene vi var der, så der var god plads og roen som forventes i et wellness område.

Værelset var ok, men levede ikke op til forventningen til et Superiorværelse (og prisen på dette). Rengøringen kunne være bedre, og der var meget støj fra underetagen (antager det kom derfra) hvor restaurant/køkken lå. Dårlig udsigt lige ud til parkeringspladsen bag hotellet. Dårlig minibar - med “fri” minibar til den pris, bør der være mere end 1 øl, 4 lakrids/chokoladekager og en lille pose Kims saltede chips til 2 personer til deling (bevares, der var også en lille flaske rød/hvid vin, kaffe/the og vand). Badeværelset var ikke ordentlig rent, og der blev ikke fyldt op med toiletartikler på 2. dagen.

Vi følte os desværre ret overset som gæster, og havde forventet et meget højere serviceniveau til prisen! Også taget i betragtning af, at det så ud til at maks 20% af hotellet var besat i de dage vi var der (de fleste værelsesnøgler hang i receptionen og hotellet så på intet tidspunkt ud til at være fyldt/travlt).

Drinksene var dyre og blev glemt (fik dem heldigvis på husets regning, men alligevel en kedelig start). Skal man betale 130kr for en Moscow Mule, forventes der også at der som minimum bruges produkter af ordentlig kvalitet (gingerbeer fremfor ginger ale f.eks.). Vi blev ved henvendelse i receptionen på 2. Dagen spurgt om vi boede på hotellet (ret uheldig måde at tiltale boende gæster). Det virkede som om personale hviskede i hjørnet en enkelt gang, og serviceniveauet burde generelt være højere til prisen.
Restauranten var en blandet fornøjelse. Vi havde bestilt 3-retters middag begge dage, samt morgenmadsbuffet. Nogle retter var super lækre, imens andre var mindre imponerende. Vi fik heller ikke serveret det som stod på menuen, eller som tjeneren remsede op til os inden middagen startede. De var heldigvis generøse med brød/smør på 2. Dagen. Vi droppede dog den bestilte kaffe/petitfour, og gik hellere videre til et andet serveringssted/restaurant i Blokhus, med væsentlig bedre service, bedre drinks og lavere priser.

Morgenmadsbuffeten var OK, men der var flere ting som var listet op på menuen, som de ikke havde i buffeten - heller ikke ved nærmere forespørgsel til personalet.

Alt i alt en skuffende oplevelse til prisen. Mange små detaljer, som i enkeltstående tilfælde ikke havde været et problem (alle kan jo lave fejl), men med gentagne ting all-over som ikke levede op til forventet standard, var det ikke godt nok.

Ellers synd da stedet har potentiale, men vi kommer nok ikke til at anbefale stedet videre eller booke et nyt ophold i fremtiden, efter den oplevelse.

Tak, Emilie V

Kære Emilie

Tusind tak fordi du har taget dig tiden til at dele jeres oplevelse med os, vi sætter stor pris på alle de anmeldelser vi modtager. Vi er rigtig kede af jeres oplevelse ikke har levet op til jeres forventninger, vi tager selvfølgeligt denne feedback med videre. Tak fordi du gør os opmærksomme herpå.

Vi håber dog stadig at få mulighed for at byde jer velkommen en anden gang.

Tina K Johansen
Supervisor Reception

Anmeldt d. 9. oktober 2022

Vi havde en rigtig dejlig weekend på Strandhotellet Blokhus, hvor man falder i søvn til lyden af Vesterhavets brusen. Der var en fredfyldt og rolig stemning og vi blev mødt af søde og imødekommende ansatte. Morgenmaden var rigtig lækker og den ene aften spise vi en fantastik middag i restauranten.

• Rejsetype: Rejste med venner
Tak, 68nielsen
Tina Johansen, Gæsteservice/reception hos Strandhotellet Blokhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. oktober 2022

Kære Nielsen

Tusind tak for jeres fine anmeldelse efter jeres weekend ophold, vi er glade for at kunne læse at i har oplevet hvad det fantastiske Vesterhav kan. Det er så dejligt at kunne læse at i har nydt både vores morgenmad samt restaurant.

Vi håber at få lov til at byde jer vedkommen igen inden længe

Supervisor Reception

Anmeldt d. 24. september 2022 fra mobile enheder

Aldrig før har vi følt os mere velkommen et sted end her, virkelig søde personale og lækker mad, rigtig fint værelse vi havde med altan og liggestole mm. Fri minimarked og alt det der bare lige gør det lidt ekstra godt

Dato for ophold: september 2022
Tak, torbenv66
Tina Johansen, Gæsteservice/reception hos Strandhotellet Blokhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. september 2022

Kære Torben

Tusind tak for jeres utroligt flotte anmeldelse, og tak for at I har taget jer tid til at dele jeres oplevelse med os. Det betyder meget for os at kunne læse at i har følt jer godt tilpas hos os, og at i har nyt vores restaurant, fri minibar samt værelser.

Vi håber vi får muligheden for at byde jer velkommen tilbage her til Strandhotellet Blokhus inden længe.
Vi ønsker jer en dejlig dag.

Med venlig hilsen,

Anmeldt d. 15. september 2022 fra mobile enheder

Det har været et helt fantastisk oplevelse fra vi kom i receptionen. Opmærksomt personale alle steder.
De var alle meget opsatte på at det skulle blive et afslappet ophold.
Vi var der 3 dage og havde det samme bord hver aften. Det sætter vi stor pris på. Dejligt værelse og virkelig god mad.
Vi har reserveret til igen om 1 år. Glæder mig allerede.
Egentlig burde de have 10 stjerner ud af 5.

Værelsestip: Vi havde ikke problemer med parkering. Der var rigelig plads.
Dato for ophold: september 2022
Tak, annette5336
Tina Johansen, Gæsteservice/reception hos Strandhotellet Blokhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. september 2022

Kære Annette

Først vil vi gerne sige tusind tak fordi du har taget dig tiden til at dele jeres oplevelse med os, det sætter vi stor pris på ! Det gør mig utrolig glad at kunne læse at har fået den skønne Strandhotels stemning helt ind under huden, under jeres ophold. jeg vil glæde mig meget til at dele jeres flotte anmeldelse med alle mine dejlige kollegaer.

Vi håber vi for lov at byde jer velkommen inden der er gået et år også, og ellers vil vi se meget frem til at byde jer velkommen igen i 2023.