Booket ophold i Superior-værelse med 2 overnatninger (Klassisk ophold) i anledning af 30-års fødselsdag.
Vi ankom til hotellet torsdag eftermiddag 13/10 og blev taget godt imod af en sød receptionist, fik anvist værelse og forklaret lidt om hotellet. Fin start, men det gik desværre nedad bakke herfra.
Fint lille pool/wellness område, men man bør ikke være mere end maks 4-8 personer der ad gangen. Heldigvis virkede det ikke som om der var mange besøgende i dagene vi var der, så der var god plads og roen som forventes i et wellness område.
Værelset var ok, men levede ikke op til forventningen til et Superiorværelse (og prisen på dette). Rengøringen kunne være bedre, og der var meget støj fra underetagen (antager det kom derfra) hvor restaurant/køkken lå. Dårlig udsigt lige ud til parkeringspladsen bag hotellet. Dårlig minibar - med “fri” minibar til den pris, bør der være mere end 1 øl, 4 lakrids/chokoladekager og en lille pose Kims saltede chips til 2 personer til deling (bevares, der var også en lille flaske rød/hvid vin, kaffe/the og vand). Badeværelset var ikke ordentlig rent, og der blev ikke fyldt op med toiletartikler på 2. dagen.
Vi følte os desværre ret overset som gæster, og havde forventet et meget højere serviceniveau til prisen! Også taget i betragtning af, at det så ud til at maks 20% af hotellet var besat i de dage vi var der (de fleste værelsesnøgler hang i receptionen og hotellet så på intet tidspunkt ud til at være fyldt/travlt).
Drinksene var dyre og blev glemt (fik dem heldigvis på husets regning, men alligevel en kedelig start). Skal man betale 130kr for en Moscow Mule, forventes der også at der som minimum bruges produkter af ordentlig kvalitet (gingerbeer fremfor ginger ale f.eks.). Vi blev ved henvendelse i receptionen på 2. Dagen spurgt om vi boede på hotellet (ret uheldig måde at tiltale boende gæster). Det virkede som om personale hviskede i hjørnet en enkelt gang, og serviceniveauet burde generelt være højere til prisen.
Restauranten var en blandet fornøjelse. Vi havde bestilt 3-retters middag begge dage, samt morgenmadsbuffet. Nogle retter var super lækre, imens andre var mindre imponerende. Vi fik heller ikke serveret det som stod på menuen, eller som tjeneren remsede op til os inden middagen startede. De var heldigvis generøse med brød/smør på 2. Dagen. Vi droppede dog den bestilte kaffe/petitfour, og gik hellere videre til et andet serveringssted/restaurant i Blokhus, med væsentlig bedre service, bedre drinks og lavere priser.
Morgenmadsbuffeten var OK, men der var flere ting som var listet op på menuen, som de ikke havde i buffeten - heller ikke ved nærmere forespørgsel til personalet.
Alt i alt en skuffende oplevelse til prisen. Mange små detaljer, som i enkeltstående tilfælde ikke havde været et problem (alle kan jo lave fejl), men med gentagne ting all-over som ikke levede op til forventet standard, var det ikke godt nok.
Ellers synd da stedet har potentiale, men vi kommer nok ikke til at anbefale stedet videre eller booke et nyt ophold i fremtiden, efter den oplevelse.